سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :57
  • بازدید دیروز :87
  • کل بازدید :501626
  • تعداد کل یاد داشت ها : 577
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 9:7 ص

[دستور پیگیری برای «بررسی حضور سفیر فرانسه» در «ملاقات کاشانک»]
.
رجانیوز خبر داده است:
طی روزهای گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که بر اساس آن هفته گذشته نشست محرمانه‌ای با عنوان "ملااقات کاشانک" در مرکز دائره المعارف اسلامی واقع در منطقه کاشانک برگزار شده است.
در این نشست که به میزبانی موسوی بجنوردی برگزار شد، افرادی چون سید حسن خمینی، قدرت الله علیخانی و محمد خاتمی حضور داشتند.
گمانه زنی ها از فعال شدن برخی سفارت‌خانه ها برای اثر گذاری بر انتخابات آتی حکایت دارد و احتمال نفوذ این جریان با استفاده از پول های خارجی هم موجود است.

---------------------------------------------------------------

رقابت پنهان «حسن روحانی» با «هاشمی رفسنجانی» و «حسن خمینی»

1- حسن روحانی در انتخابات دوره چهارم خبرگان(سال 1385)، حدود 840 هزار رای در استان تهران کسب نمود. در همان انتخابات اکبر هاشمی رفسنجانی حدود دو برابر حسن روحانی رای داشت.

2-حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم(سال 1392) در استان تهران حدود 2.3 میلیون رای کسب کرد.

اکنون حسن روحانی، به عنوان اولین رییس جمهور از سال 1370 تا کنون که خود را در میانه راه ریاست جمهوری، مجددا در برابر انتخاب مردم قرار داده است، دو دغدغه مهم دارد:

اول: کسب رای اول در استان تهران به عنوان مقام اول اجرایی کشور

دوم: کسب حدنصاب رای بالاتر از 2.3 میلیون

حسن روحانی خوب میداند که اگر دو شرط بالا محقق نشود، موقعیت سیاسی وی در ساختار قدرت و افکار عمومی کشور به چالش کشیده شده و این پدیده به عنوان رویگردانی مردم از سیاست های دولت وی تعبیر خواهد شد.

بنابراین:
حسن روحانی حتما تایید صلاحیت حسن خمینی و اکبر هاشمی رفسنجانی - که موانعی برای رفع دغدغه های دوگانه اش هستند - را امری نامطلوب قلمداد میکند.

---------------------------------------------------------------

[ورود 42 هزار کامیون قاچاق الکل به ایران]
.
معاون بهداشت از افزایش 2 برابری مصرف الکل طی 9 ماه گذشته در کشور خبر داده و اگر این آمار حقیقت داشته باشد به این معنی است که روزانه 115 کامیون 10 تنی حامل مشروبات الکلی قاچاق، به کشور وارد می‌شود و در سال این تعداد به 42 هزار کامیون می‌رسد.
.
جالب است که «هیچکس» هم این 42000 کامیون را نمی‌بیند!
وااااای

---------------------------------------------------------------

[پرسش محسن رضایی]
.
محسن رضایی نوشته است: [آرامش و راحتی تفنگداران آمریکایی در عکس نشان می دهد که جوسازی های آمریکا علیه ایران (جمهوری اسلامی) را حتی خودشان هم قبول ندارند.
اگر امریکایی ها ایران  (جمهوری اسلامی) را تروریست می دانستند آیا اینطور آرام در اتاق سپاه پاسداران انقلاب دراز می کشیدند و می خوابیدند؟؟ آمریکایی ها خودشان هم می دانند دروغ می گویند! ]
.
اینها خاطرشان از چیز دیگری جمع است سردار!
چشمک

---------------------------------------------------------------

[ذوق زدگیبووووس ظریف از مذاکره با کری درباره موضوع خارج از برجام!]

وزیر خارجه ایران تاکید کرد که «خوشحالم که مذاکره و احترام و نه تهدیدات و بی‌پروایی، قضیه ملوانان(آمریکایی) را به سرعت حل کرد».

خوبه دیگه به هر بهانه ای ج با ج در تماسند با هم، خوش بحالش، با یه امریکایی اصل همش داره صحبت میکنه، لهجشم نیتیوه؟؟؟؟

---------------------------------------------------------------

یکی از عمده انتقادات مخالفین دولت نهم و دهم، ادبیات خاص رئیس جمهور وقت در مقابل استکبار و دشمن خارجی و همچنین در مواجهه با ادبیات پرخاشگرانه برخی دولتهای منطقه بود. در آن زمان، منتقدین علت ابتدایی رفتار کشورهای دیگر را رفتار دولت ایران عنوان می کردند.

پرده بعدی :

دو روز پیش در یکی از مراکز گردشگری ترکیه انفجاری تروریستی به وقوع پیوست که طی آن چندین تن کشته و زخمی شدند. دولت ایران با محکوم کردن حادثه ی مذکور، ”مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه جمهوری اسلامی ایران با خانواده های قربانیان این عملیات تروریستی و دولت و ملت دوست و برادر ترکیه را اعلام کرد و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه ها در کنار ملت ودولت ترکیه می ایستد." +
اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بلافاصله پس از وقوع عملیات انتحاری در جمع سفیران این کشور در سخنانی انگشت اتهام را به سمت ایران دراز کرده و جمهوری اسلامی را به تلاش برای ایجاد طایفه گری متهم کرد! اردوغان در سخنان خود گفت: ”ایران تلاش می‌کند تا با تبدیل اختلافات فرقه ای به مناقشه، جریانی خطرناک در منطقه ایجاد کند." +

پرده بعدی :

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، در جریان مذاکرات هسته ای بر سر طرف مقابل فریاد می کشد که هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکن! اما طرف مقابل با خاطری آسوده به ادامه روند کار خویش ادامه می دهد زیرا مطمئن است با تهدید یا بدون تهدید، سیاست اعتدالی دولت ایران، امتیازات فراوانی را به طرف مقابل خواهد داد!

پرده بعدی :

عمق کارکرد دیپلماسی امریکا در ایران را زمانی می توان متوجه شد که با یک تماس تلفنی وعده ی آزادی قریب الوقوع متجاوزین اعلام شده، و در مقابل ادب مرد شماره یک دولت، شاهد بی ادبی و گستاخی بی پرده و بدون نگرانی اوباما هستیم! کاخ سفید مطمئن است دولت ایران عزم خود را برای اجرای برجام جزم کرده است. بنابراین (کاخ سفید) ترسی از وقایع آینده ندارد!

--------------------------------------------
................... :
پس از گذشت 12 روز از بازداشت کماندوهای انگلیسی در دوره دولت دکتر احمدی نژاد (سوم تا 15 فروردین 86)، به دلیل ورود به حریم آبی جمهوری اسلامی ایران، انگلیسی با ارسال نامه عذرخواهی، خواستار آزادی نیروهای خود شدند.

لباس نظامی افسران انگلیسی پس از این نامه درآورده شد و با کت و شلوار به کشور خود رفتند.

 

 








      

مواضعه غلامعلی خوشرو، سفیر ایران در سازمان ملل با مقام امنیتی امریکا

بر اساس سندی که در سایت "US embassy cable" منتشر شده، غلامعلی خوشرو سفیر کنونی ایران در سازمان ملل در تاریخ 10 نوامبر 2008 با حضور در سفارت امریکا در دوبی با رامین عسگرد مقام امنیتی امریکایی ملاقات کرده و سخنانی از جنس مواضعه و همدستی و همکاری بیان داشته است.
قبل از بررسی سخنان غلامعلی خوشرو در این ملاقات لازم است رامین عسگرد را معرفی کنیم:
در سوابق رامین عسگرد، مشاور فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه ، رییس «دفتر نمایندگی منطقه‌ای آمریکا در دبی» و مدیریت صدای امریکا به چشم می خورد.پیش از این مدیر کل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات ضمن تشریح ابعاد مختلف "پروژه براندازی نرم" و تلاش آمریکا برای تکرار طرح موسوم به «ریگا-دبی» در ایران از نقش ویلیام برنز، گلی عامری، رامین عسگرد و تعدادی از عناصر وابسته به سرویس اطلاعاتی آمریکا در منطقه از جمله برادران اعلایی در این پروژه خبر داده بود.

در ملاقات غلامعلی خوشرو با رامین عسگرد در دوبی ، غلامعلی خوشرو از برخورد خوب آمریکا با پسرش که در آمریکا مشغول به کار است ابراز شگفتی کرده و می گوید:«از این نوع برخورد با کسی که از کشور دشمن آمریکا برخاسته است متعجبم.»
در این ملاقات که در آذر 87 و در آستانه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شده است، غلامعلی خوشرو اطلاعاتی را از آخرین وضعیت سید محمد خاتمی و تمایل وی برای کاندیداتوری در اختیار رامین عسگرد می گذارد و انتخاب باراک اوباما و حمایتهای احتمالی وی از اصلاح طلبان را زمینه ساز کاندیداتوری خاتمی برای مقابله با محمود احمدی نژاد می داند.
رامین عسگرد در حاشیه نویسی خود از این ملاقات ، غلامعلی خوشرو را فردی مدافع سیاستهای امریکا معرفی کرده و اشاره کرده است که با تقویت امثال وی در ساختار حکومت ایران امکان مهار تندروهایی نظیر احمدی نژاد فراهم خواهد شد.
متن کامل سند در لینک زیر:

??http://cables.mrkva.eu/cable.php?id=177580

به کانال دکتر عبدالرضا داوری بپیوندید:
?https://telegram.me/dr_davari








      

[زنگنه؛ شک ندارد!]
.
نامدار زنگنه (وزیر نفت) با اشاره به این که «چرا باید سفارتخانه عربستان را آتش بزنند» گفته است:
شک ندارم پشت این کار دست های نفوذی قرار داشته است. ما نمی خواهیم در منطقه تنش وجود داشته باشد اما عده ای به دنبال تنش هستند. هیچ اتفاقی در ابعاد برجام در عرصه سیاست و دیپلماسی کشور در یکصد سال اخیر رخ نداده است.
.
بر منکر «ابعاد توافقنامه‌ی وین» لعنت!

-------------------------------------------------

کاظم جلالی (رئیس مرکز پژوهش های مجلس):
با توجه به اینکه دولت خط فقر را درآمد زیر دو میلیون و سیصد هزار تومان مطرح کرده جای سوال است که کارگران با حقوق هفتصد و بیست هزار تومان چگونه می توانند زندگی کنند؟
.
جای سوال است؟!... جداً؟!
??
اما خودت را غم نده «آقازاده»‌ی محترم!
نمایندگی از تهران را عشق است!
??
------------------------------------------------

[یارانه کارگری که خانه‌ی 47 متری دارد هم قطع شده است!]
.
اقدام دولت برای حذف یارانه‌ها ظاهراً به قشر متوسط و کم‌درآمد جامعه هم رسیده است و این بار دولت حذف یارانه نقدی مالکان آپارتمان‌های زیر 50متر را آغاز کرده است.
یک کارگر: من یک خانه 47متری دارم، یارانه‌ام از دوماه قبل قطع شده است. جواب اعتراضم به‌خلاف آنچه دولت می‌گوید یک‌ماهه می‌دهد، بدون پاسخ مانده است و خبری از آن نیست.

-----------------------------------------------

[تاجیکستان اعزام دانشجو به ایران را متوقف کرد]
.
وزیر معارف و علوم تاجیکستان در اقدامی به واسطه آنچه مشکلات امنیتی در ایران خواند، از توقف اعزام دانشجویان تاجیک به ایران خبر داد. وی گفته است: مشکلات امنیتی باعث شده که تاجیکستان از اعزام دانشجویان به ایران و اوکراین خودداری کند. تاجیکستان نمی‌خواهد امنیت شهروندانش را به خطر اندازد.
-----------------------------------------------

[موگرینی هم تاریخ تعیین نکرد!]
.
فدریکا مورگینی: تاریخ دقیق لغو تحریم‌ها مشخص نیست و چارچوب زمانی مشخصی برای لغو آن وجود ندارد. زمان لغو تحریمها مربوط به اجرای کامل همه گام هایی است که باید برداشته شود.
-----------------------------------------------

دهها هزار تن از گندم های گلستان فاسد شد+عکس

-----------------------------------------------

[طعنه‌ی وزیرخارجه امارات به وزیرخارجه جمهوری اسلامی]
.
وزیر امور خارجه امارات با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود به یادداشت جواد ظریف در روزنامه نیویورک تایمز واکنشی گستاخانه داشت.

این مقام اماراتی نوشت: «وقتی مقاله وزیر امور خارجه ایران در روزنامه نیویورک تایمز را خواندم، احساس کردم یادداشتی از یک وزیر امور خارجه کشورهای اسکاندیناوی است.»
.
??
به وزیر خارجه امارات باید گفت:
اتفاقا ما مردم هم در کشور همین مشکل را داریم.
به این ترتیب که: وقتی آقای رفسنجانی (یا دیگر «مظاهر اسلام رحمانی!») سخنرانی می‌کنند؛ به‌نظرمان می‌رسد «نلسون ماندلا» یا «گاندی» درحال سخن‌گفتن است!
??

-----------------------------------------------

https://telegram.me/goftamgoft








      

دولت «پسرخاله ها»!

دیروز مطلع شدم که جناب «حمیدرضا مومنی»، رییس جدیدالانتصاب منطقه آزاد قشم هم «پسرخاله» همسر جناب حسین فریدون است.

-----------------------------------------------

[واشنگتن پست: جالب است. از آن پدربزرگ اخم‌رو؛ این نوه‌ی خوش‌رو!]
.
واشنگتن پست: [فشارسنج سیاسی که آمریکایی‌ها به آن دقیق شده‌اند، سرنوشت کاندیداتوری حسن خمینی، نوه آیت‌اله خمینی است که اگرچه به طور مستقل شرکت کرده اما به عنوان یکی از حامیان سیاست‌های روحانی شناخته می‌شود.
جالب است که چهره میانه‌روی انتخابات اسفند ماه در ایران، نوه آیت‌اله اخم‌رویی است که این انقلاب را به پا کرد]

-----------------------------------------------

[اخوک عبدالله!]
.
کیهان در مطلبی آورده است: [ مهر ماه 1392 «غلامعلی-ر» مشاور هاشمی در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفت «ملک ‌عبدالله پادشاه عربستان برای حج امسال از آیت‌اله هاشمی دعوت کرده است. نکته مهمی که نظر مرا جلب کرد این بود که ملک‌عبداله که علاقه و اعتماد خاصی به هاشمی دارد. او در تعبیری بسیار عاطفی و کم‌نظیر در پای نامه خود نوشته و امضا کرده است؛ اخوک عبداله (برادر تو عبداله).باید قدر این اعتمادها را بسیار دانست؛ افسوس که بعضی نمی‌دانند».

بگذریم از اینکه ملک عبداله بزرگ‌ترین جنایت‌ها را در حق ملت‌های منطقه مرتکب شد. و نیز بگذریم که طبق اسناد فاش شده، ملک عبدالله در همین دوره و در جلسات محرمانه با مقامات آمریکایی می‌گفت «سر مار در ایران است و سر آن را باید کوبید».]

-----------------------------------------------

[فروپاشی یک خانواده ایرانی در هر سه دقیقه]
.
به طور میانگین در هر ساعت 18.6 مورد طلاق در کشور ثبت می‌شود یعنی در هر سه دقیقه یک خانواده ایرانی از هم فرومی‌پاشد.

-----------------------------------------------

[به موسی صدر شبیه‌تر است!]
.
از فاضل میبدی پرسیده شده است که «برخی از دوستداران سید حسن او را به عمویش - مرحوم آیت اله سید مصطفی- و بعضی هم به امام موسی صدر تشبیه می‌کنند. شما به کدام شبیه تر می دانید؟». که او پاسخ داده: «هم از حیث تفکر و هم از لحاظ ظاهر به امام موسی صدر شبیه است».
.
یعنی به امام راحل نرفته است ایشان؟!
دوره زمانه عوض شده گویا!
??
ولی گذشته از این؛ سوال‌کننده چرا به دو شخصی اشاره دارد که هردو، به دلایلی مشکوک، درگذشتند یا مفقود شدند و سرنوشت مشابهی داشتند؟!
این هم سوالی‌ست برای خودش!

-----------------------------------------------

با همدستی امریکا و عربستان؛ نفت 8 دلاری در راه است

بر اساس هماهنگی امریکا و عربستان بر سر مدیریت دوران پسابرجام، عربستان با خرابکاری جدی در بازار نفت طی ماه فوریه 2016، قیمت نفت اوپک را تا هشت دلار که تنها یک دلار از قیمت تمام شده تولید و صدور نفت سعودی بالاتر است،  کاهش داده تا با این تکانه شدید که حتی هزینه تولید نفت در ایران را هم پوشش نمی دهد، شرایط پسابرجام و رفع احتمال

ی تحریم ها در ایران مختل شده و کشورمان را با بحرانی فراگیر به خصوص در حوزه ارزی روبرو سازد. لذا لازم است وزارت نفت و دستگاههای ذیربط برای مقابله با طرح عربستان چاره جویی کنند.

-----------------------------------------------

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حمید رسایی (در واکنش به نقض بندهای برجام توسط امریکا بواسطه مصوبه های اخیر کنگره و دولت امریکا) عنوان کرده است که «با امریکا نامه نگاری شده تا اقدام خلاف خود را اصلاح کند».
وی در مورد نحوه مبادله سوخت و اقدام خلاف نص صریح رهبر انقلاب مبنی بر مبادله چندباره سوخت نیز گفته است : اگرچه این کار، مخالف نص است ولی بالاتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم، انجام شد. ما درصدد بودیم که نگرانی‌مان رفع شود و به همین دلیل بود که به دنبال خروج این مواد در چند مرحله بودیم]
.
آدم به‌خاطر «رفع نگرانی خودش»؛ «نص رهبری»  ... را کنار می‌گذارد؟!
درست نیست آقای لاریجانی!

-----------------------------------------------

علی ربیعی (وزیر کار):  پدرسوخته‌های لمپن جای دلسوزان را گرفته‌اند!]
.
علی ربیعی (برادر عباد در وزارت اطلاعات ... که عوامل بازجویی همسر سعید امامی از نزدیکان وی بودند)؛ امروز در جمع کارگران معترض گفته است:
[ کارفرمایان و کارآفرینان دلسوز کشور خانه‌نشین شدند و عده‌ای پدرسوخته لُمپن و امثال «ب.ز»ها سرمایه‌گذار کشور شدند.
12 هزار و 500 میلیارد تومان از اموال سازمان تأمین اجتماعی را فروختند و ببینید با این میزان چقدر ساندویچ می‌توان خرید؟! قطعاً کل ایران را پر می‌کند. قطعاً با این پول می‌شد صدها مسکن 50 میلیون تومانی و 100 میلیون تومانی تهیه کرد.]
.
مگر «مسکن مهر» همین کار را نکرد؟!

-----------------------------------------------

[بازهم تاخیر در تعویق تحریم های جمهوری اسلامی به‌رغم پرکردن قلب راکتور اراک با بتون چینی!]
.
یک مقام آگاه دولتی، درمورد زمان اجرای برجام و روز لغو تحریم‌ها اظهار داشت: طبق زمانبندی و برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود فردا (دوشنبه) هفته جاری روز لغو تحریم‌های اقتصادی باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ایران تعهدات خود را در راستای اجرای برجام انجام داده است اما به نظر می‌رسد طرف‌های غربی و آمریکایی  لغو تمامی تحریم‌ها را عقب انداخته‌اند.

-----------------------------------------------

پیوست های پنهان برجام در حوزه اقتصاد چیست؟

امروز در جلسه ای تخصصی، برادری مطلع گفت:«از جمله پیوست های پنهان و محرمانه و نانوشته برجام، توافق دولت ایران و قدرت های غربی بر سر تعیین حوزه نفوذ انحصاری هر یک از قدرتهای غربی در صنایع ایران است. در همین راستا گفته شده که دولت ایران متعهد است تا صنایع خودرو سازی ایران تحت انحصار فرانسه قرار داشته و هیچ کشور دیگری به این حوزه صنعتی راه نیابد. در عین حال بر اساس اخبار این برادر مطلع، حوزه نفت و تجهیزات نیرو به ترتیب به انحصار دو دولت انگلیس و آلمان درآمده است.»

-----------------------------------------------

یک منبع مطلع در گفت‌وگو با فارس از خروج قلب (کالاندریا) راکتور اراک امروز (دوشنبه) خبر داد.

براین اساس، امروز عملیات خروج قلب راکتور اراک پایان یافت و قلب راکتور خارج و به جای آن بتن ریخته شد.

به گزارش صداوسیما؛ هر دلار امریکا امروز در صرافی های تهران 3690 تومان خریداری و 3710 تومان فروخته شد و این نرخ ها برای هر یورو 4040 و 4065 تومان است. 
پوند انگلیس هم 5450 تومان و درهم امارات هم1020 تومان فروخته شد.
-----------------------------------------------
دکتر پیروز مجتهدزاده،استاد روابط بین الملل: حسن روحانی، «مقصر» حمله به سفارت عربستان است. او پس از اعدام شیخ نمر باید «سفیر عربستان» را «اخراج» و «روابط» با این کشور را «قطع» می‌کرد تا «تنش‌ها» منجر به آتش زدن سفارت نمی‌شد/تنش‌زدایی روحانی در سیاست خارجی از موضع انفعالی است و این چیزی است که صادق خرازی برای کشور به ارث گذاشته است. "سیاست تنش‌زدایی" باید از موضع فعال باشد نه انفعالی.
-----------------------------------------------







      

[واشنگتن پست: جالب است. از آن پدربزرگ اخم‌رو؛ این نوه‌ی خوش‌رو!]
.
واشنگتن پست: [فشارسنج سیاسی که آمریکایی‌ها به آن دقیق شده‌اند، سرنوشت کاندیداتوری حسن خمینی، نوه آیت‌اله خمینی است که اگرچه به طور مستقل شرکت کرده اما به عنوان یکی از حامیان سیاست‌های روحانی شناخته می‌شود.
جالب است که چهره میانه‌روی انتخابات اسفند ماه در ایران، نوه آیت‌اله اخم‌رویی است که این انقلاب را به پا کرد]
.








      

[اخوک عبدالله!]
.
کیهان در مطلبی آورده است: [ مهر ماه 1392 «غلامعلی-ر» مشاور هاشمی در مصاحبه با خبرگزاری مهر گفت «ملک ‌عبدالله پادشاه عربستان برای حج امسال از آیت‌اله هاشمی دعوت کرده است. نکته مهمی که نظر مرا جلب کرد این بود که ملک‌عبداله که علاقه و اعتماد خاصی به هاشمی دارد. او در تعبیری بسیار عاطفی و کم‌نظیر در پای نامه خود نوشته و امضا کرده است؛ اخوک عبداله (برادر تو عبداله).باید قدر این اعتمادها را بسیار دانست؛ افسوس که بعضی نمی‌دانند».

بگذریم از اینکه ملک عبداله بزرگ‌ترین جنایت‌ها را در حق ملت‌های منطقه مرتکب شد. و نیز بگذریم که طبق اسناد فاش شده، ملک عبدالله در همین دوره و در جلسات محرمانه با مقامات آمریکایی می‌گفت «سر مار در ایران است و سر آن را باید کوبید».]








      

[فروپاشی یک خانواده ایرانی در هر سه دقیقه]
.
به طور میانگین در هر ساعت 18.6 مورد طلاق در کشور ثبت می‌شود یعنی در هر سه دقیقه یک خانواده ایرانی از هم فرومی‌پاشد.








      

[به موسی صدر شبیه‌تر است!]
.
از فاضل میبدی پرسیده شده است که «برخی از دوستداران سید حسن او را به عمویش - مرحوم آیت اله سید مصطفی- و بعضی هم به امام موسی صدر تشبیه می‌کنند. شما به کدام شبیه تر می دانید؟». که او پاسخ داده: «هم از حیث تفکر و هم از لحاظ ظاهر به امام موسی صدر شبیه است».
.
یعنی به امام راحل نرفته است ایشان؟!
دوره زمانه عوض شده گویا!
??
ولی گذشته از این؛ سوال‌کننده چرا به دو شخصی اشاره دارد که هردو، به دلایلی مشکوک، درگذشتند یا مفقود شدند و سرنوشت مشابهی داشتند؟!
این هم سوالی‌ست برای خودش!








      

با همدستی امریکا و عربستان؛ نفت 8 دلاری در راه است

بر اساس هماهنگی امریکا و عربستان بر سر مدیریت دوران پسابرجام، عربستان با خرابکاری جدی در بازار نفت طی ماه فوریه 2016، قیمت نفت اوپک را تا هشت دلار که تنها یک دلار از قیمت تمام شده تولید و صدور نفت سعودی بالاتر است،  کاهش داده تا با این تکانه شدید که حتی هزینه تولید نفت در ایران را هم پوشش نمی دهد، شرایط پسابرجام و رفع احتمالی تحریم ها در ایران مختل شده و کشورمان را با بحرانی فراگیر به خصوص در حوزه ارزی روبرو سازد. لذا لازم است وزارت نفت و دستگاههای ذیربط برای مقابله با طرح عربستان چاره جویی کنند.

https://telegram.me/dr_davari








      

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حمید رسایی (در واکنش به نقض بندهای برجام توسط امریکا بواسطه مصوبه های اخیر کنگره و دولت امریکا) عنوان کرده است که «با امریکا نامه نگاری شده تا اقدام خلاف خود را اصلاح کند».
وی در مورد نحوه مبادله سوخت و اقدام خلاف نص صریح رهبر انقلاب مبنی بر مبادله چندباره سوخت نیز گفته است : اگرچه این کار، مخالف نص است ولی بالاتر از آن چیزی که فکر می‌کردیم، انجام شد. ما درصدد بودیم که نگرانی‌مان رفع شود و به همین دلیل بود که به دنبال خروج این مواد در چند مرحله بودیم]
.
آدم به‌خاطر «رفع نگرانی خودش»؛ «نص رهبری»  ... را کنار می‌گذارد؟!
درست نیست آقای لاریجانی!








      
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >