سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :18
  • بازدید دیروز :114
  • کل بازدید :500921
  • تعداد کل یاد داشت ها : 577
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 4:19 ص

[تشبیه جالب «جان لیمبرت»: ایرانی‌ها مانند «بریتونی»ها هستند. هیچکس زبان‌شان را نمی‌فهمد!]
.
«جان لیمبرت» (دیپلمات آمریکایی و یکی از گروگان‌های سفارت آمریکا در تهران) گفته است: [ایرانی‌ها نه عرب‌اند و نه ترک (برخلاف بیشتر همسایگان‌شان و 85 درصد جمعیت جهان اسلام که سنی‌اند).
 آنان بریتون‌های خاورمیانه‌اند، به زبانی سخن می‌گویند که کسی نمی‌فهمد و از آرمان‌هایی سخن می‌گویند که کسی تاکنون نشنیده است.
.
یادآوری اینکه: «بریتون‌ها» قومی اقلیت و به لحاظ زبانی و فرهنگی متفاوت؛ و گیرافتاده بین   آنگلوساکسون‌ها و گائل‌ها  (گل‌ها) در اروپا بودند که نهایتاً به فرانسه کوچیدند.

-----------------------------------------------------------

[برشی خواندنی از نامه‌ی «جوانان مشهدی» به «یادگار یادگار امام راحل»: سری به قتلگاه شلمچه و طلائیه بزنید!]
.
سوگمندانه از شما یادگار جوان خانواده خمینی میخواهیم که به خیل جوانان خمینی بپیوندید و برای دیدن نسل انقلاب، به «زائران جوانان دیروز خمینی» در «قتلگاه شلمچه و طلائیه» سر بزنید و یا به دنبال حقیقت مکتب انقلاب؛ به جمع شباب الامام الخمینی «در موکب ها و جاده های عراق، در نیجریه، میان مدافعین حرم در سوریه و حزب اللهی‌های لبنان و انقلابیون یمن» بپیوندید.
------------------------------------------------------------------------

[«ای. پی سی؛ اسم جدید دارسی». برخی شعارهای دانشجویان معترض در برابر وزارت نفت]
.
« دانشجویان با رسیدن به مقابل وزارت نفت و خواندن شعر "وزیر نفت، وزیر نفت، بیرون بیا وقت جوابه" و در دست گرفتن پلاکارد هایی با عنوان "IPC اسم جدید دارسی"..... "دارسی، آی پی سی، خدعه انگلیسی".... "خسارت کرسنت 16 برابر اختلاس 3 هزار میلیاردی".... "تکنوکرات خسته وطن فروشی بسه" اعتراض خود را به این قراردادها اعلام کردند؛ به محض شروع این اعتراض ها برخورد شدید نیروی انتظامی شروع شد و دانشجویان دختر و پسر مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.»

@goftamgoft








      

افشاگری ویکی‌لیکس - اسرائیل حامی جنگ‌های 30 ساله در منطقه

ایمیل افشاشده «هیلاری کلینتون» به «جیک سالیوان» مشاور خاورمیانه اوباما در سال 2012 حکایت از آن دارد که اسرائیل از ایجاد جنگ‌ مذهبی 30 ساله بین شیعه و سنی سود می‌برد.

هیلاری کلینتون در این ایمیل  به سالیوان، با تکیه بر تحلیل سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس و فرانسه می‌گوید: «اسرائیلی‌ها معتقدند که جنگ داخلی سوریه یک وجه مثبت هم دارد و آن این است که اگر بشار اسد ساقط شود، ایران متحد خود را از دست می‌دهد و منزوی می‌شود. هم‌زمان با «سقوط بشار اسد یک جنگ قومی بین شیعیان و اکثریت سنی منطقه به راه می‌افتد که ایران را هم درگیر خود خواهد کرد. این قضیه از نظر فرماندهان اسرائیلی و متحدان غربی، چیز بدی نخواهد بود.»

 منبع: https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/12172#efmBbqBf9

?ریشه تاریخی این جنگ، به جنگ‌های 30 ساله مذهبی میان کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها بین سال‌های  1618 و 1648 باز می‌گردد، زمانی که در «شب عید سن بارتلمی» 8000 نفر از اعضای مذهب پروتستان توسط کاتولیک‌ها کشته می‌شوند که این باعث ایجاد نفرت میان کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها شده و «جنگ 30 ساله‌ای» میان آنها رخ می‌دهد. نتیجه این جنگ مذهبی 30 ساله، به حذف دین از مناسبات سیاسی و اجتماعی و در نهایت به رنسانس در غرب می‌انجامد.

کانال رسمی اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی
?? @hasanabbasi_students








      

دلال ایرانی فروش هواپیماهای  ایرباس به ایران را بشناسید

بر اساس اخبار منتشره، «حاج اصغر فخریه کاشان»، مشاور وزیر راه و شهرسازی دلال فروش هواپیماهای گرانقیمت ایرباس به ایران بوده است.
برای شناخت ماهیت و سوابق جناب «حاج اصغر فخریه کاشان»، مشهور به «دکتر کاشان»، گزارش زیر را به نقل از سایت رجانیوز مطالعه فرمایید:

«روز 21 اسفند 1373، چهار روز پیش از درگذشت سید احمد خمینی، دقیقاً در روزی که خبر بیماری او پخش گردید، سخنان انتقادی تندی از او درباره اوضاع کشور در هفته نامه امید منتشر شد: «الان داخل شانزدهمین سال از عمر انقلاب اسلامی هستیم و هنوز بعضی از مسئولین، حتی مسئولین نهادهایی که پس از انقلاب تاسیس شده اند، مشکلات مدیریتی و مسایل خود را به گردن رژیم گذشته می اندازند و ندانم کاری های خود را ناشی از مشکلات بجا مانده از رژیم طاغوت می دانند! ایضاً بعضی ها همه نقاط ضعف و بی کفایتی خود را با هیاهو به گردن استکبار جهانی و آمریکا انداخته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند.مشکلات و مسایل ما به کارشکنی آمریکا و ضدیت صهیونیست ها برمی گردد شکی نیست، اما گسترش فساد اداری و رشوه خواری در ادارات و مؤسسات دولتی به خودمان برمی گردد. اتخاذ تصمیمات نابخردانه درباره ذخایر ارزی مملکت توسط خودمان بوده است.آقای دکتر کاشان در زمان تصدی پست معاونت ارزی بانک مرکزی مملکت در خزانه بانک را باز کرد و به هر دلال و قاچاقچی و چاقوکش 5 هزار دلار تقدیم کرد و روزانه میلیون ها دلار ذخایر ارزی بانک مرکزی را به جیب گانگسترها ریخت. آیا این نقشه تهی کردن خزانه ارزی مملکت را آمریکای جنایت کار جلوی حاج اصغر آقا گذاشته بود و یا به تصمیم گیری نابخردانه شخص او مربوط می شد؟ آیا این بابا رئیس بزرگتری نداشت تا جلوی کار او را بگیرد؟»

اصغر فخریه کاشان در بانک مرکزی کابینه بنی صدر به سمت معاون امور مالی و اداری بانک مرکزی، منصوب شده بود. وی سپس به «انگلستان» رفت و روزنامه ها چنین مطرح کردند که «اصغر کاشان» برای ادامه تحصیل به این کشور عزیمت کرده است. پس از بازگشت، توسط حسین عادلی رئیس کل اسبق بانک مرکزی از تاریخ 20 تیرماه سال 69 تا اول دی ماه سال 72، به عنوان معاونت ارزی و عضو هیئت عامل بانک مرکزی منصوب شد. اصغر فخریه کاشان به ناگهان، در اواسط آذر ماه 73 به دلایل نامعلومی بازداشت و در اوایل دی ماه همان سال آزاد می شود. در سال 1380 وی به همراه اکبر ترکان، بهزاد نبوی و مسعود کرباسیان که همه چهره های غیرنفتی بودند، اعضای هیئت مدیره شرکت جنجالی پترو پارس را تشکیل می دادند.
وی در تاریخ 26 بهمن 92 در حکمی از سوی عباس آخوندی، به عنوان مشاور وزیر و رئیس شورای هماهنگی و سیاست گذاری تأمین مالی خارجی پروژه های وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.»

منبع:

http://www.rajanews.com/news/205531








      

[118 فروند ایرباس!]
براساس یادداشت تفاهمی که در جریان دیدار حسن روحانی رئیس جمهوری ایران از فرانسه امضا شده است ، ایران روز پنجشنبه با خرید 118 فروند هواپیمای ایرباس به ارزش تقریبا 23 میلیارد یورو ( معادل 25 میلیارد دلار ) موافقت کرده است.
.
یادآوری اینکه: تا سال 2030 ؛ تمامی تولیدات دو کارخانه‌ی بوئینگ و ایرباس پیش‌خرید شده است.
بنابراین؛ توصیه می‌شود 118 راس درازگوش هم از قبرس وارد شود که خبر بالا را باور کند!

---------------------------------------------------

[نوبخت: خیلی راحت 1میلیون شغل ایجاد می‌‌کنیم!]
.
نوبخت (معاون رئیس‌جمهور) در گفتگو با سی. ان. ان: [خیلی راحت می‌توانیم یک میلیون شغل ایجاد کنیم، بویژه برای جوانان تحصیل کرده. این یک آمار واقع گرایانه است، نه خوشبینانه].
.
برای این خبر هم؛ به چند راس درازگوش دیگر سریعاً نیازمندیم!

----------------------------------------------------

[چرا صدای «دانشمندان» و «هوادران محیط زیست» در نمی‌آید؟!]
.
 محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز ضمن هشدار درباره خشکسالی استان سمنان تاکید کرد: «برای تامین و انتقال آب به کویر مرکزی و از جمله استان سمنان گزینه و راهی جز انتقال آب دریای خزر نداریم.»

زمانی قمی، استاندار استان مرکزی نیز گفته است: «برخی تصمیمات درباره تامین منابع آبی استان  راه به جایی نمی‌برند و نیاز به منبع جدید آب در این استان حس می‌شود، از این رو از سال آینده مطالعه انتقال آب از دریای خزر به استان مرکزی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.»
.
پس معترضین «دانشمند!» و «طرفدار محیط زیست!» در سال‌های قبل؛ الان کجا هستند که ....؟!
.
@goftamgoft








      








      








      

هدیه پسابرجامی دولت ایران به کمپانی دانیلی/رشد 400 میلیون دلاری ارزش سهام  شرکت دانیلی در بورس میلان بعد از سفر حسن روحانی به ایتالیا


??به دنبال عقد قرارداد سرمایه گذاری و تامین تجهیزات کمپانی دانیلی و ایمیدرو، طی سفر حسن روحانی به ایتالیا، ارزش سهام کمپانی دانیلی که قبل از این سفر به 13.4 یورو کاهش یافته بود با 32? رشد به 17.8 یورو رسید.

??با این رشد ارزش شرکت دانیلی با 400 میلیون یورو افزایش ارزش به  1.23 میلیارد یورو رسیده  تا سهامداران آن از این جهش یک شبه، ذوق زده شده و قدردان حسن روحانی باشند.

??کمپانی دانیلی نیز بلافاصله پس از عقد قرارداد با دولت ایران، طی گزارشی به سهامداران خود که در قالب اسناد بورس میلان منتشر شده است (Press Release) اشاره نموده که «قصد دارد به ایران برود تا قراردادهایی به ارزش 3.7 میلیارد یورو منعقد کرده است. »

??در این گزارش آمده است که « ایران با سالانه 18000 مقاله علمی منتشره و 235 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی با کیفیت، فرصت فوق العاده ای برای تبدیل به هاب تولید منطقه خاورمیانه دارد و این امر مورد توجه چینی ها هم قرار گرفته است....و کمپانی دانیلی بدنبال تاییدیه بیمه ساچه و فاینانس از طریق بانک های اروپایی به منظور تحقق این هدف میباشد.»

به کانال تلگرامی دکتر داوری بپیوندید:
https://telegram.me/dr_davari








      

اطمینان دارم که رئیس‌جُمهورِ میهن‌دوستی چون آقای دکتر روحانی بعدا بسیار رنجیده | امّا یعنی مُشاورانِ فرهنگی و رسانه‌ای ایشان نیز سواد و حواس‌اش را نداشته‌اند؟ | که لحظه‌ای تردید کُنند | در انتخابِ بی‌سابقهء محل موزهء Capitoline شهرداریِ رُم برایِ برگزاریِ جلسهء رسمیِ روسای دو کشور و امضاء انبوهی از پیمان‌های تفاهم؟ | آنهم در سایه مجسمه و زیرِ سُم اسبِ «مارکوس آئورلیوس آنتونیوس»؟ | که ایرانیان را در عصرِ پارتیان و سلسلهء اشکانی به سختی شکست داده و مغلوبِ خود ساخته

حسین دهباشی

مارکوس آئورلیوس آنتونیوس در ویکیپدیا

http://en.museicapitolini.org/collezioni/percorsi_per_sale/museo_del_palazzo_dei_conservatori/esedra_di_marco_aurelio/statua_equestre_di_marco_aurelio

------------------------------------------------------

شرم بر مدعیان راستگویی!

حامیان دولت راستگویان،  برای جبران خطای جناب حسن روحانی در ماجرای مجسمه مارک انتونی، صفحه ویکی پدیا  را در ‏27 ژانویه 2016 ساعت ‏14:17 تغییر دادند و بلافاصله این صفحه جدید را فرید مدرسی برای دفاع از دولت در قضیه مجسمه Marcus   Aurelius Antoninusمارکوس آئورلیوس آنتونیوس در کانال خود قرار داده است!

شرم بر شما که برای مقاصد تنگ سیاسی و منافع باندی تان ، تاریخ را وارونه می سازید.

لینک صفحه جدید تغییر یافته ویکی پدیا :


https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B3_%D8%A2%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B3
------------------------------------------------------------------------------

واکنش حسین دهباشی به تقلب حامیان دولت در ویکی پدیا

حسین دهباشی، محقق تاریخ شفاهی ایران به دستکاری و تقلب حامیان دولت راستگویان در ویکی پدیا واکنش نشان داد و در کانال تاریخ شفاهی ایران نوشت:

?? [ویکی تقلبیا:]

راستش نباید خیلی هم این قضیه نشستن زیر پای سردار رومی متجاوز به ایران را کش داد | خصوصا از پریروز تا حالا که آن تذکره چند کلمه‌ای مرقوم شد | آنقدر ادب از برخی دوستان متظاهر به مدارا آموخته‌ایم که بیا و ببین! |  و به نظر نیازی نباشد برخی همین یکی دو ساعته در ویکی پدیا ویراستاری بدون منبع فرموده | و با فوتوشاپ زیرش خط قرمز کشیده که انگار صاحب این قلم اشتباه «فاحش» کرده | و اوشون تیسفون را غارت نکرده و ایران عصر اشکانیان و پارتیان را شکست نداده.

خب! | باشد! | شما در ویکی پدیا و بدون مرجع جعل می کنید که: | «ما بردیم و ما بردیم...» | ما هم از باب رفیق بازی می گوییم که: «نه فقط ما بردیم که چلوکباب را هم ما... و الی آخر»

منتهی رفقای جان! | فرض بفرمائید | یکی از این بروبچ که سالها از طرف شما متهم شدند به تقلب در انتخابات سال 1388 | به زمان و تاریخ این ویراستاری جعلی رجوع کند | یا خدای نکرده یکی دو کلمه‌ای انگلیسی یا ایتالیایی بداند و نسخه فرنگی را با نسخه تازه ویراسته فارسی مقایسه کند | یا کتابخانه ای داشته و یک نگاهی کند به تاریخ تمدن ویل دورانت یا تاریخ ایران باستان گریشمن | زشت است به خدا! | و ارزش اش را ندارد | دارد؟
??حسین دهباشی

حسن روحانی زیر سم اسب ایتالیایی فاتح








      

عبدالله شهبازی, [28.01.16 00:16]
پنج‌شنبه، 8 بهمن 1394/ 28 ژانویه 2016، ساعت 0:15 صبح

ادامه جنجال واردات محصولات دگرژن‌شده:

ماجرای نامه آقای ظریف چیست؟

در پی انعقاد قراردادهای صادرات محصولات ارگانیک کشاورزی از ایران به فرانسه و متقابلاً وارد کردن محصولات دگرژن‌شده (از نظر ژنتیکی دستکاری شده یا به تعبیر برخی کارشناسان ایرانی «اصلاح شده» یا «تراریخته») از فرانسه، وبسایت «سلامت نیوز» گزارش چهار صفحه‌ای مورخ 21 اسفند 1378 محمدجواد ظریف به محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر ریاست جمهوری، را منتشر کرد.

انتشار این گزارش واکنش تند بهزاد قره‌یاضی، رئیس سابق پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، را برانگیخت که اخیراً از سوی محمدباقر نوبخت به ریاست امور پژوهشی و فن‌آوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور (سازمان برنامه و بودجه سابق) منصوب شده. آقای قره‌یاضی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم انتشار گزارش سال 1378 آقای ظریف را «قطعاً کاری مجرمانه» اعلام کرد.

آنچه در نامه ظریف مطرح شده ملهم از پروتکل ایمنی زیستی مصوب اجلاس 24- 28 ژانویه 2000 مونترآل کانادا است. کارشناسان دفتر آقای ظریف طبق روال معمول گزارشی در این باره تهیه کرده‌اند که حدود یک ماه و نیم پس از اجلاس فوق در 21 اسفند 1378/ 11 مارس 2000 با امضای آقای ظریف به دفتر رئیس‌جمهور ارسال شده است. متن کامل و سوابق و تداوم فرایند معاهدات ایمنی زیستی را می‌توان در وب جستجو کرد. نکته مهم در گزارش آقای ظریف این قسمت از مقدمه آن است که واردات انبوه محصولات دگرژن‌شده به ایران را در سال 1378، یعنی 16 سال پیش از انعقاد قراردادهای اخیر با فرانسه، نشان می‌دهد:

«جمهوری اسلامی ایران یکی از واردکنندگان بزرگ محصولات کشاورزی و غلات از کشورهای تولیدکننده نظیر استرالیا، کانادا، اتحادیه اروپا، آرژانتین، اروگوئه و...، که از روش اصلاح ژنتیک برای تولید محصول بیشتر و برتر استفاده می کنند، می‌باشد.»

آقای قره‌یاضی در مصاحبه با تسنیم انتشار گزارش فوق را «بی‌اخلاقی فن‌آوری‌هراسان» خوانده است. «فن‌آوری‌هراسی»‌ مفهومی است جدلی- تبلیغی که اخیراً از سوی هواداران واردات محصولات دگرژن‌شده به کار می‌رود برای اطلاق به مخالفان واردات این نوع محصولات. نوعی برچسب تبلیغاتی- روانی است شبیه به مفهوم «توهم توطئه» که از سال‌های 1370 در مباحث سیاسی و تاریخی ایران بتدریج کاربرد وسیع یافت بی‌آن‌که تعریف روشنی از آن ارائه شود.

در بحثی با تنوع و اهمیت دگرژن‌سازی نمی‌توان هر مخالفی را به «فن‌آوری‌هراسی» متهم کرد. این بحث لایه‌های مختلف و گاه متناقض دارد. عده‌ای با انگیزه‌های گوناگون، از جمله انگیزه‌های علمی یا اخلاقی یا دینی، از اساس مخالف با هر گونه تحقیق در زمینه دگرژن‌سازی هستند. در اینجا مخاطب اتهام «فن‌آوری‌هراسی» نه فقط مخالفان تحقیقات در حوزه دستکاری ژنتیکی بلکه انبوه مردم و نهادهایی است که مخالف تبدیل محصولات دگرژن‌شده به کالاهای تجاری غالب و ایجاد بازارهای میلیاردها دلاری برای این‌گونه کالاها هستند به بهای حذف تدریجی محصولات طبیعی (ارگانیک). این جنبش بخش مهمی از مردم و متخصصان غرب را دربرمی‌گیرد تا بدان‌جا که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بویژه فرانسه محدودیت‌های جدی برای محصولات دگرژن‌شده پدید آورده و در روسیه و اسکاتلند به ممنوعیت کامل این‌گونه محصولات انجامیده است.

آقای قره‌یاضی در مصاحبه با تسنیم می‌گوید: «از نظر علمی» ممکن نیست «دشمنان» بتوانند از محصولات دگرژن‌شده بعنوان سلاح، مثلاً برای عقیم‌سازی، استفاده کنند. این پاسخی است به این بخش از گزارش اسفند 1378 آقای ظریف:

«این امکان وجود خواهد داشت که [محصولات دگرژن‌شده] حتی به صورت سلاح مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا با استفاده از ژن‌های خاصی حالات جسمی- روانی انسان‌ها را تغییر داده و محیط زیست را به نابودی بکشاند. فرضاً با نصب ژن عقیمی بر روی گندم، تولیدکنندگان آن قادرند نسلی از یک کشور را عقیم» سازند.

در پاسخ به آقای قره‌یاضی، که بکلی منکر امکان و احتمال بهره‌گیری از محصولات دگرژن‌شده بعنوان سلاح برای کنترل جوامع شده‌اند، یکی از دوستان این‌گونه نوشتند:

شکی نیست که انگیزه‌های لازم و کافی برای دستکاری روحیات انسان از طرق بیوتکنولوژیک وجود دارد. برای کسانی که ناباورند به چنین ادعاهایی، بخشی از کتاب «میان دو عصر» برژینسکی (سال 1970) را نقل می‌کنم. این نقل‌قول را در سایتی دیدم و کنجکاو شدم که آیا واقعاً برژینسکی چنین چیزی منتشر کرده که نگاه کردم و مطمئن شدم. طبیعی است وقتی فردی چون برژینسکی چنین موضوعی را در سال 1970 مطرح کرده، سرمایه‌گذاری و تحقیق در این زمینه تا امروز حتماً شروع شده باشد.

برژینسکی می‌نویسد:

عبدالله شهبازی, [28.01.16 00:16]
«یک محقق کنترل ذهن، در خلال صحبت‌هایش راجع به چند دهه آینده، بیان داشت: زمانی را می‌بینم که می‌بایست وسایل و ناچاراً وسوسه تغییر رفتار و کارکرد ذهنی همه مردم را از طریق دستکاری محیط زیستی و بیوشیمیایی مغز داشته باشیم.»

—---
زیرنویس‌ها:

1- گزارش چهار صفحه‌ای محمدجواد ظریف از اجلاس ژانویه 2000 مونترآل کانادا و پروتکل ایمنی زیستی ایمنی:
هشدار محمد جواد ظریف درباره خطرات مصرف محصولات دستکاری شده ژنتیکی،‌ سلامت نیوز، 29 دی 1394.
http://bit.ly/1ZT79yb

2- برای آشنایی با پروتکل ایمنی زیستی بنگرید به:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cartagena_Protocol_on_Biosafety

3- مصاحبه بهزاد قره‌یاضی درباره انتشار گزارش 1378 ظریف:
عضو پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در گفت‌وگو با تسنیم مدعی شد: بهره‌برداری از محصولات تراریخته بعنوان "سلاح" ممکن نیست/ انتشار نامه "ظریف" جرم است، خبرگزاری تسنیم، 7 بهمن 1394.
http://bit.ly/1nykLmQ

4- دفاع رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی از محصولات دگرژن‌شده:‌
نیراعظم خوش‌خلق سیما، یادداشتی بر فن‌آوری زیستی، جام ‌جم آنلاین، سه‌شنبه، 6 بهمن 1394.
http://bit.ly/1UoAGOQ

5- معرفی ده پژوهش علمی درباره مخاطرات فرآورده‌های دگرژن‌شده برای انسان:
Arjun Walia, 10 Scientific Studies Proving GMOs Can Be Harmful To Human Health, Collective-Evolution, April 8, 2014.
http://bit.ly/1xq9iGn
ترجمه فارسی مقاله فوق:‌
http://on.fb.me/202Bxvu

6- نقل‌قول برژینسکی از مأخذ زیر است:
Zbigniew Brzezinski, Between Two Ages: America"s Role in the Technetronic Era, New York: The Viking Press, 1970, p. 12.
کتاب فوق را از این آدرس می‌توان دانلود کرد:
http://solipsyzm.pl/between2ages.pdf








      

[ابوالفضل فاتح: در باور عاطفی «ما فرزندان امام» نمی‌گنجید!]
.
«ابوالفضل فاتح» از چشم و چراغ‌های الیگارشی ... و ... در «کلمه» نوشته است:
[در باور عاطفی بسیاری از ما نمی‌گنجید که چنین بی‌مهری و جفای آشکاری نسبت به خاندان امام روا داشته شود. رد صلاحیت سیدحسن خمینی علاوه بر شائبه به حاشیه راندن و حتی حذف خاندان خمینی از دوران جدید انقلاب، می‌تواند بر شکاف و انشعاب در میان نخبگان سیاسی و مذهبی جامعه ایران تاثیر مضاعفی بگذارد و دامنه بی اعتمادی ها را گسترده سازد. حدف نواده‌ی امام.... موجب می شود که میان بخش هایی از حاکمیت از یک سو و خیل فرزندان و علاقمندان به امام و خانواده امام شکاف ایجاد شود].
.
نکته اینکه: «نیما فاتح»؛ عضو هیات مدیره شرکت نفتی پایونیر در لندن است که قراردادهای اخیر نفتی، به واسطه‌گری آنان درحال انعقاد است.

--------------------------------------------------------------------

[اظهارنظر پرستویی درباره‌ی اتفاقات کاشان]
.
آقای پرویز پرستویی نوشته است: [ «حتما در دنیای مجازی ورسانه ها شنیدید که چه توهینی به بازیگر ارزنده و همکار خوب من در کاشان ، شهر سهراب سپهری شده . فقط میتونم بگم برای اون دسته از هموطنانی که مرتکب چنین عمل زشت وپست شده اند متاسفم چرا که معتمد آریا دشمن نیست بلکه یکی از هنرمندان خوب کشورمان است .چه خوب است که دوغ را از دوشاب تشخیص دهیم .این برخورد شایسته با یک هنرمند نیست].
.
معلوم نیست زمانی‌که با آقای علیرضا افتخاری، به جرم یک روبوسی ساده با احمدی‌نژاد؛ چنان کردند که ایشان می‌گوید طناب خریده بوده که خودش را دار بزند؛ در دهان آقای پرستویی (و امثالهم) چسب ریخته بودند که لب از لب باز نکردند، یا آقای افتخاری  «از هنرمندان خوب کشورمان» نیست؟!
.
هوم؟!
کدامیک؟!

-----------------------------------------------------------------

[همزمان با سفر حسن روحانی به پاریس]
.
صدها راننده تاکسی فرانسوی  به همراه  تعدادی از رانندگان تاکسی بلژیک و اسپانیا که قصد داشتند با «مسدود کردن یک بزرگراه مهم در پاریس مانع از دسترسی مردم به 2 فرودگاه مهم این شهر» شوند با پلیس درگیر شدند و پلیس با گاز اشک‌آور به آنها حمله‌ور شد. 20 نفر در جریان مسدود شدن خیابان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به غرب پاریس به اتهام ایجاد آشوب و روشن کردن آتش توسط نیروهای پلیس بازداشت شدند طبق تصاویر منتشر شده، اعتصاب‌کنندگان با پرتاب لاستیک‌های آتش گرفته به داخل بزرگراه مانع حرکت خودروها و مسدود شدن آنها شدند.








      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >