هدیه پسابرجامی دولت ایران به کمپانی دانیلی/رشد 400 میلیون دلاری ارزش سهام  شرکت دانیلی در بورس میلان بعد از سفر حسن روحانی به ایتالیا


??به دنبال عقد قرارداد سرمایه گذاری و تامین تجهیزات کمپانی دانیلی و ایمیدرو، طی سفر حسن روحانی به ایتالیا، ارزش سهام کمپانی دانیلی که قبل از این سفر به 13.4 یورو کاهش یافته بود با 32? رشد به 17.8 یورو رسید.

??با این رشد ارزش شرکت دانیلی با 400 میلیون یورو افزایش ارزش به  1.23 میلیارد یورو رسیده  تا سهامداران آن از این جهش یک شبه، ذوق زده شده و قدردان حسن روحانی باشند.

??کمپانی دانیلی نیز بلافاصله پس از عقد قرارداد با دولت ایران، طی گزارشی به سهامداران خود که در قالب اسناد بورس میلان منتشر شده است (Press Release) اشاره نموده که «قصد دارد به ایران برود تا قراردادهایی به ارزش 3.7 میلیارد یورو منعقد کرده است. »

??در این گزارش آمده است که « ایران با سالانه 18000 مقاله علمی منتشره و 235 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی با کیفیت، فرصت فوق العاده ای برای تبدیل به هاب تولید منطقه خاورمیانه دارد و این امر مورد توجه چینی ها هم قرار گرفته است....و کمپانی دانیلی بدنبال تاییدیه بیمه ساچه و فاینانس از طریق بانک های اروپایی به منظور تحقق این هدف میباشد.»

به کانال تلگرامی دکتر داوری بپیوندید:
https://telegram.me/dr_davari