سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :2
  • بازدید دیروز :125
  • کل بازدید :500022
  • تعداد کل یاد داشت ها : 577
  • آخرین بازدید : 103/2/8    ساعت : 12:41 ص

جناب رفسنجانی !

برخود لازم میدانم بازهم به سخنان کینه توزانه و سرشار از حسادت و نانجیبی شما ، که به بهانه آغاز سال نو انتشار یافته پاسخی کوتاه بدهم...
شاید بجای اینهمه تعریفها وتمجیدها نسبت به مردم، همانهایی که درتاریخ انقلاب بالاترین رای را به محمود احمدی نژاد ، محبوبترین ، انقلابی ترین ، مردمی ترین و پرکارترین رئیس دولت  دادند و اظهارتوبه نسبت به مردم و مظلوم نمایی! ،
 بخاطر خط فکری گذشته خود یعنی (کشیدن خط بطلان بر افکار انقلابی و راه امام راحل، وتحریف جریان فکری امام  و خیانتهای زمان جنگ)، در پیشگاه خداوند توبه کنید...
و بمانند حضرت امام ومقام معظم رهبری که مبنای تمام اتفاقات را از سر منشاء الهی میدانستند و خداوند هم ایشان را مورد رحمت خود قرار میداد ، ازخدا میخواستید که از بند هوای نفس ،حسادت وجهالت نجاتتان  داده ومحبت وعلاقه و تفکرات نجیبانه  را  به شما هدیه داده وحب شمارا به جای نفرت و بغض، دردل مردم قرار میداد...
نه اینکه با مهندسی دروغ وتزویر به برخی ازمردم القاء کنید  که کلید حل مشکلات دست ماست و دریک کلام دزدی افکارکنید...
البته هشت سال دردولت مظلوم قبل، کلید ایجاد موانع و مشکلات بر سرراه دولت ولایتمدار و شخص دکتر احمدی نژاد ، دست شما و حضرات سینه چاکتان بود و فریب خوردن خواص منجمله تعداد زیادی از اصولگرایان هم ، راه را برای فتنه بزرگ یعنی""فتنه اکبر"" که  بزرگتر از فتنه88  است هموار ساخته وبرای همین بود که تعدادی از آنان حذف شدند ...
شاید بهتر باشد قبل ازاعلام حکم حکومتی ، "" شما و  همسر و فرزندانتان"" که در کارهای نانجیبانه مهارت دارید به همان  بهرمان رفسنجان برگردید و همان کار تولید پسته های توخالی ودربسته را انجام دهید تا بلکه در سال جدید سیاهه کمتری در پرونده اعمالتان ثبت گردد...
شاید این سال جدید آخرین سال عمر سرشار از بخل و حسادت و کینه تان  باشد...
ما سالی نو بدون فعالیت شما و طراحی های انحرافی و خلاف انقلابتان را میخواهیم...
بنده شخصا به عنوان یک فرزند شهید بادیدن و خواندن توئیتهای ناجوانمردانه و نانجیبانه تان قلبم به فشار می آید...
به مانند آن جانباز غیوری که فریادش در مراسم فاطمیه بیت امام خامنه ای بیشترین پیام را برای شما و دولت حاضر و منافقان و معاندان داخلی داشت.
 اما گوشهای شیطانی هرگز پیام واقعی نداهای الهی را نخواهد شنید!!!

والسلام علی النجباء...

زهیرمعصومی.
فرزندشهیدابراهیمعلی معصومی.
فرمانده گردان کمیل
وقائم مقام تیپ یکم عمار لشکر27محمدرسول الله.ص.
26اسفند94.








      

تریبون مردم

تذکراتی به رئیس جمهور درباره پیام نوروزی
برزو کلانتری
مدیرمسئول نشریه نقش البرز/کرج

حسن روحانی در پیام نوروزی خود چه نسخه ای برای مردم خواهد پیچید؟
آیا با فرار رو به جلو و توجیه ناکامی های خود در اقتصاد، اشتغال و هزاران مشکل روی زمین مانده باز به دولت قبل حمله خواهد کرد ؟

 آیا ریاست محترم جمهور برای هجده ماه پایانی عمر دولت خود دوباره دولت احمدی نژاد را باعث ناکامی های خود میداند ؟

 آیا برای کاهش تورم و بالارفتن شاخص های تولید و اشتغال  حرکت قابل توجه و سوپرمنی خود را مثل برجامً نا فرجام به رخ خواهد کشید ؟

أیا دست شفا بخش نوبخت و نهاوندیان و دولت سراسر تجربه و کهن سال به کمک رفیق گرمابه و گلستان خود خواهند امد ؟ یا اینکه باز همه اینها حکایت "دایی جان  ناپلئون"  و "انگلیس"  یعنی "دولت قبل" است ؟
جناب ریس جمهور چه وقت گام خود را در خصوص خارج شدن از رکود کلافه کننده  اقتصادی خواهد برداشت ؟
  این ها پرسشهایی هستند که بی پاسخ مانده اند .

بسیار خوشحال بودیم که برجامً به فرجام خواهد رسید و با سفر ریس دولت به کشورهای صاحب سرمایه و تکنولوژی چرخ صنایع دگر بار به حرکت خواهد امد
 و هدف دولت تدبیر حرکت چرخ تمامی صنایع خواهد بود .
 اما زهی خیال باطل  باز دولت صنعت و اشتغال را در حمایت حداکثری از خودروسازان عزیز دردانه  میداند و فرزند خوانده های صنعتی  باز باید در ورشستگی و بیکاری بسربرند.
 چرا ؟
مگر صنعت نساجی نباید احیا شود  و کارکران بیکار شده این صنعت پولساز به سر کإرهای خود باز گردند؟ چرا از ورود پارچه هایی که در مملکت نمونه های ان با کیفیت بهتر تولید میشود جلوگیری نمیکنید تا این صنعت پیشگام و با قدمت  ایرانی مجدد پا بگیرد؟
چرا صنایع دیگر را احیا نمیکنیمً ؟
 صنعت چوب و نئوپان ایران چند صباحی بود که به کارخانه جات فنلاندی تنه  میزد چرا در بخش ماشین آلات کشاورزی  و صنایع پاین دستی آن توجه نمیشود؟
ایا فقط باید از خودروسازان که ارابه های مرگ را به جاده ها میفرستند حمایت کرد ؟
  و صنعت تراکتور سازی که کیفیت آن در سطح منطقه بی نظیر است را با وارد کردن تراکتورهای اروپایی  نابود کرد ؟
  در حال حاضر سیصد صنعت در ارتباط با ساختمان در حال تعطیلی  هستند و کارگران انها بیکارند.
ایا میدانید چای کاران ایرانی ما در چه وضعیت نا بسامانی بسر میبرند ؟ ورود بی رؤیه چای چه بر سر این رایحه خوش طعم وطنی أورده است ؟
آقای ریس  جمهور آیا در پیام نوروزی  خود علت ورود بی رؤیه برنج إز کشورهای  گوناگون  و کاهش انگیزه برنج کاران هم وطن را توضیح خواهید داد ؟

 جناب اقای ریس جمهور! یکی از تجار چای  تعریف میکرد چکونه چای ایرانی را به ترکیه صادر کرده و ان کشور به دلیل حمایت إز کشاورزان خود به قدری تعرفه گمرکی را بالا برده و در مرزهای دور افتاده اجازه ورود چای به کشورشان را میدهند تا قیمّت کرایه بار و سوخت هم به قیمّت تمام شده افزوده شود تا چای وارداتی چندین برابر داخلی برای تجار هزینه بردارد و ورود چای ارزش اقتصادی خود را إز دست داده  و تجار از کرده خود پشمان و چای را به کشور مبداً باز گرداند و پشت دست خود را داغ کنند تا دگر چای به ترکیه صادر نکنند ، درست خلاف کار گمرکات ما که فرش قرمز برای انواع بنجل جات  وارداتی پهن میکنند و تولید کننده داخلی را از هستی سا قط و بیکار مینمایند و راهی سیگار فروشی و هزاران کار ناصواب در شهرهای بزرگ می نمایند .

  جناب اقای روحانی! تا دیر نشده و فرصت خدمت گذاری به مردم دارید تدبیری فرماید تا این مواردی که بیان شد یعنی  حمایت از تمامی صنایع و تولید کنند گان بخشهای گوناگون  را به انجام رسانید و پویایی اقتصادی و اشتغال را در این سالهای پایانی مدیریت خود بر کشور را به مردم هدیه دهید .








      

معرفی برخی سایت های مفید علمی مهارتی توسط کانال مهارت پژوهشگری:
https://telegram.me/research123
1. ??دانلود رایگان کتاب های لاتین: http://gen.lib.rus.ec/
2.?? دانلود رایگان کتاب های لاتین: http://bookfi.org/
3. ??دانلود رایگان مقاله های لاتین: http://booksc.org/
4.?? دانلود رایگان مقاله های لاتین: http://pad.um.ac.ir/
5.?? دانلود رایگان مقاله های لاتین: http://paperhub.ir/
6.?? آخرین همایش های ایران: http://allconferences.ir/fa/default.aspx
7.?? دسترسی به آخرین همایش های ایران:  http://www.civilica.com
8.?? آخرین همایش های ایران: http://fa.seminars.sid.ir/
9.?? آخرین همایش های بین المللی: http://conferencealert.org/
10.?? آخرین همایش های بین المللی: http://www.allconferencealert.com/
11.?? دانلود سخنرانی های کوتاه علمی حرفه ای(تد): https://www.ted.com/
12.??  مجمع اشتراک محققین، مقالات و پروژه ها: https://www.researchgate.net/home
13.?? سمینارهای مجازی آموزشی: http://e-seminar.ir/
14.?? جستجو، دانلود و استخراج رفرنس مقالات: https://scholar.google.com/
15.?? پیشنهادهای پژوهشی و آموزشی پایان نامه ها: http://goo.gl/fbBXIj
16.?? کارگاه های بین المللی آنلاین رایگان: https://www.coursera.org/
17.?? دسترسی به بورس های تحصیلی: http://www.internationalscholarships.com/
18.??کوتاه کننده لینک اینترنتی: http://yon.ir/
19.?? سخنرانی های درسی آموزشی: http://videolectures.net/








      

کاظم جلالی: چه کسی گفته اشتغال و مسکن و ازدواج جوانان اولویت مردم است؟!

برخی می‌گویند اولویت کشور در حال حاضر مسائل دیگری چون اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و ... است؛ به‌نظر من این‌گونه اظهارات کاملاً غیرکارشناسانه است؛ شاید خیلی چیزهای دیگر اولویت ما باشد اما آیا نباید ناوگان هوایی را نوسازی کنیم تا بتوانیم برای آن اولویت‌ها درآمدزایی کنیم؟

 شبکه هما: باید از این اصلاح‌طلبِ سابقاً اصولگرا پرسید: جناب جلالی، جنابعالی می‌دانید بسیاری از خانواده‌های کارگری در تأمین ضروریات شب عید خود درمانده‌اند؟ آیا خودتان حاضرید یک سال با دستمزد کارگری زندگی کنید و منتظر معجزه‌ها و درآمدزایی‌های ناشی از «نوسازی ناوگان هوایی» باشید؟








      

کاظم جلالی: چه کسی گفته اشتغال و مسکن و ازدواج جوانان اولویت مردم است؟!

برخی می‌گویند اولویت کشور در حال حاضر مسائل دیگری چون اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و ... است؛ به‌نظر من این‌گونه اظهارات کاملاً غیرکارشناسانه است؛ شاید خیلی چیزهای دیگر اولویت ما باشد اما آیا نباید ناوگان هوایی را نوسازی کنیم تا بتوانیم برای آن اولویت‌ها درآمدزایی کنیم؟

 شبکه هما: باید از این اصلاح‌طلبِ سابقاً اصولگرا پرسید: جناب جلالی، جنابعالی می‌دانید بسیاری از خانواده‌های کارگری در تأمین ضروریات شب عید خود درمانده‌اند؟ آیا خودتان حاضرید یک سال با دستمزد کارگری زندگی کنید و منتظر معجزه‌ها و درآمدزایی‌های ناشی از «نوسازی ناوگان هوایی» باشید؟








      

??سه تمرین برای افزایش #تمرکز (بسیار مفید برای دانشجویان عزیز)


??ازیکی ازفیلسوفان و مرتاضان هندی پرسیدند: آیا    بعد از این همه  دانش و فرزانگی و ریاضت هنوزهم به ریاضت مشغولی؟ گفت: آری. گفتند: چگونه؟ گفت: وقتی غذا می خورم صرفاً غذا می خورم و وقتی می خوابم فقط می خوابم.
این شاید بزرگ ترین ثمره ی تمرکز است. آیا شما هم هنگام غذا خوردن می توانید تمام توجهتان را روی غذا خوردن و لذت و مزه ی غذا معطوف کنید، یا اینکه معمولاً از افکار مربوط به گذشته و آینده آشفته اید و چون به خود می آیید می بینید غذایتان تمام شده و جز امتلا و پری معده هیچ نفهمیده اید.

تمرکز واقعی یعنی اینکه اگرشما درطول روزبه پنج فعالیت مختلف مشغولید، درهرفعالیت صرفاً به آن فکرکنید و از افکار مربوط به کارهای دیگرآسوده باشید.


1?تمرین شماره 1:

کتابی را انتخاب کنید، یک صفحه از آن را در نظر گرفته و تعداد کلمات موجود در هر پاراگراف را بشمارید. یک بار دیگر این کار را تکرار کنید تا مطمئن شوید که شمارش را درست انجام داده‌اید. در ابتدای کار با یک پاراگراف شروع کنید و هنگامیکه این تمرین برای شما آسان تر شد، تمام کلمات یک صفحه را بشمارید.
نکته مهم: شمارش را به طور ذهنی و با حرکات چشم‌هایتان انجام دهید.

2?تمرین شماره 2:

در ذهن خود از یک تا صد را بر عکس بشمارید.

3?تمرین شماره 3:

در ذهن خود از شماره صد، سه تا سه تا بشمرید و کم کنید. ( 100- 97 – 94 - ... )

_______________________
??به نخبگان دانشگاهی کشور ملحق شوید:
?? @daneshjoo_ostad ??








      

?????? حمید رسایی: نامه رسان، این نامه را به استاد عزت الله انتظامی برسان

♦?سایت های بی بی سی ???? و صدای آمریکا ???? مدعی شده اند که استاد عزت الله انتظامی در نامه سرگشاده ای به آقای روحانی درخواست کرده تا وی تلاش کند مسأله حصر سران کودتای سال 88 (موسوی و کروبی) حل و فصل شود. وی در نامه اش به روحانی نوشته است که شما توانستید با مذاکره سایه شوم تحریمها را از سر ملت بردارید، پس موضوع حصر را هم  با مذاکره حل کنید، چطور می شود با قدرتهای بزرگ چانه زد و به نتیجه رسید اما نمی توان با مسئولان کشور در این باره مذاکره کرد.

♦?به نظرم جناب استاد از چند موضوع بی خبرند که با تحریک دیگران، تصمیم به نوشتن این نامه گرفته اند.

♦?اولا: حصر سران کودتای سال 88 یک سال بعد از کودتا و بعد از اصرار آنها بر رفتارهای مخرب اتخاذ شده است. این تصمیم با رأی شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده که یکی از اعضای آن شخص آقای روحانی بوده و ایشان هم به این تصمیم رأی مثبت داده است. در حال حاضر هم لغو حصر سران کودتای سال 88 نیاز به مصوبه شورای عالی امنیت ملی دارد که آقای روحانی رئیس آن است پس نیازی به مذاکره ندارد. اگر این کار منطق قانونی دارد و رأی اکثر اعضای شورای عالی امنیت ملی را به دست می آورد، چرا معطل است؟

♦?ثانیا: در خصوص مذاکرات هسته ای هم اشتباه به اطلاع شما رسانده اند. چون تحریمها لغو نشده بلکه بخشی کوچک و بی تأثیری از آنها که مربوط به موضوع هسته ای بوده، لغو و موارد دیگر هسته ای، متوقف ولی بخش اصلی تحریمها همچنان به بهانه های دیگر باقی است. برای همین هم آقای روحانی در مصاحبه خود با عقب نشینی از ادعای دروغ لغو «همه تحریمها» گفت که برای لغو «همه تحریمها» باید در خصوص موضوعات دیگر هم مذاکره کند!  

♦?ثالثا: آقای روحانی مدعی است که در این مذاکرات، طرف مقابل حقوق ما را (حق غنی سازی + لغو تحریمها) به رسمیت شناخته که ما حاضر به مذاکره و رسیدن به نتیجه ادعایی شدیم. اگر بر اساس مدل شما هم بخواهیم با سران کودتای سال 88 برخورد کنیم، آنها هم برای لغو حکم حصر - که امضای آقای روحانی هم ذیل آن است -  باید دو نکته را بپذیرند و اعلام کنند:
1. ادعای تقلب، فقط یک دروغ سیاسی بود.
2. ضرر و زیانهای مادی و معنوی وارد شده را جبران می کنند.
می دانید اگر نظام اسلامی در سال 88، وقتی نفر پیروز با 15درصد بالای 50 درصد پیروز شده بود، زیر بار حرف زور مدعیان تقلب می رفت، چهار سال بعد، وقتی آقای روحانی با 0/7 درصد بالای 50درصد رئیس جمهور شد، عده دیگری می توانستند ادعای تقلب کنند.

♦?رابعا: رسانه هایی مثل BBC و VOA که نامه شما را بازتاب داده اند، دلشان مثل شما نگران حصر کسی نیست چون چهار دختر ملک عبدالله (پادشاه سقط شده سعودی) بیش از 12 سال توسط پدرشان در حصر بودند، بر اساس ادعای مادرشان، فقط یک وعده غذا می خوردند و اجازه پیدا نکردند از درب خانه خود خارج شوند، اما این رسانه ها هرگز پیگیر آزادی این چهار دختر نبودند بلکه وقتی هم که پادشاه سعودی سقط شد و مرد، او را حامی زنان و  امثال جان کری وی را مرد «خرد و تدبیر» نامیدند. با  اینکه دختران ملک عبدالله، رهبری هیچ کودتایی را بر عهده نداشتند، با آنها اینگونه برخورد شد اما سران کودتای سال 88 که شما دلتان به حالشان می سوزد و در 91 سالگی عمرتان نگران آنها هستید، سونا و جکوزی شان ترک نمی شود و برنامه لب دریایشان هم لغو نمی شود. بهترین غذاها را سفارش می دهند و بهترین پزشکان از آنها مراقبت می کنند. 

♦?استاد! نگذارید شما را بازیچه سیاسی کاری های خود کنند که با همه رأفت و چشم پوشی های نظام اسلامی، در این «هزار دستان» برخی به اندازه «گاوِ  مش حسن» هم نفهمیدند والا اینگونه با مشارکت در یک کودتا به خدمت استکبار جهانی در نمی آمدند و شما چطور توقع دارید جرم کودتاگران نادیده گرفته شود. ??????

??کلیک کنید و عضو کانال نماینده تهران شوید: ??
https://telegram.me/joinchat/AmsG1Dv1KamMZ7bYxNTzJA








      

تریبون تجربه

روایتی از نحوه مدیریت جلسات حسن روحانی

دکتر محمودرضا امینی
مدیرعامل خبرگزاری موج

زمانی جانشین فرمانده کل کمیته‌های کشور بودم و مقرر بود موضوع ادغام نیروهای انتظامی در مجلس و در کمیسیون ویژه‌ای پی گیری شود.

رئیس آن کمیسیون ویژه دکتر حسن روحانی-رئیس جمهور کنونی- و نایب‌رئیس هم آقای موحدی کرمانی بود.

بحث مطرح‌شده در جلسه آن روز از آن بحث‌های چالشی تمام‌عیار بود. ما برای خود طرح و برنامه‌های مشخصی داشتیم و آقای روحانی هم به‌شدت از دیدگاه خود دفاع می‌کرد.

ایشان وقتی دید چالش‌های مطرح‌شده فراوانند و جلسه به نتیجه مشخصی منتهی نمی‌شود، برای تمام کردن موضوع به یک جمع‌بندی فردگرایانه‌ای رسید که اساساً مورد رضایت و انتظار ما نبود.

ما به این موضوع به‌شدت اعتراض کردیم و گفتیم: آقای روحانی این جمع‌بندی نیست. این صرفاً نظر شماست.
آقای روحانی با لحنی مؤدب اما محکم گفت: نظر ما این‌طور است.
گفتیم: آقای روحانی ما یعنی کی؟!
وی گفت: کمیسیون مشترک.
بعد آقای موحدی کرمانی با لحنی معترض و درعین‌حال طنزآلود گفت: ما که چنین نظری ندادیم.
من و یکی دو تن از دوستان هم گفتیم: ما هم چنین نظری ندادیم!
آقای روحانی گفت: من می‌گویم. (ایشان می‌خواست با حکم حکومتی و حاکمیتی موضوع حل شود)
من با لحنی معترض گفتم: آقای روحانی این روال صحیح نیست.
آقای روحانی این بار محکم‌تر به من پاسخ داد: من به‌عنوان صاحب‌نظر و مسوول این را می‌گویم.
من گفتم: شما به‌عنوان مسوول می‌توانید بگویید اما صاحب‌نظر و رأی بنده و دیگر دوستان هستیم.

جالب بود. آقای روحانی در آن لحظه کمی سکوت کرد و بعد گفت: بسیار خوب... جمع‌بندی در خصوص این مساله را به جلسه‌ای بعد موکول می‌کنیم. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته!








      

دفاع میرحسین موسوی از نهادی که یکی از مقامات حکومت پهلوی آن را ابزار امریکایی‌ها می‌دانست|

1 میرحسین موسوی در مناظره 13 خرداد 88 خطاب به دکتر احمدی‌نژاد: «مگر حکومتِ قجری و حاج میرزا آقا آغاسی چه‌کار می‌کرده؟! یک خزانه داشته، دستش را می‌کرد توی این، به این و آن تخصیص می‌داده؛ آقا! سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای این است که نگذارد شما هرجور دلت خواست هزینه بکنی. بیاید و از شما حساب‌کشی بکند. شما آن را منحل کردی و در نتیجه پولها گم شد یا به خزانه ریخته نشد. چندهزار تخلف شد؛ این مسایل نباید پیش بیاید... به صلاح شما هم هست، به صلاح همه‌ی ملت ماست...»

2 احمد معمارزاده (قائم مقام بانک مرکزی در زمان پهلوی و وزیر بازرگانی کابینه ازهاری): «سازمان برنامه را امریکایی‌ها درست کردند برای خوردن پول نفت ایران.»

3 سازمان برنامه و بودجه در سال 79 با ادغام سازمان امور اداری و استخدامی، به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد.

--------------------------------------------------------------------

کمیته امداد هم به جمع «بانکداران» می‌پیوندد|


پرویز فتاح: صندوق قرض‌الحسنه امداد سال آینده با 50 شعبه و سرمایه 1600 میلیارد تومانی فعالیت خود را در سراسر ایران آغاز خواهد کرد. 

 گفتنی است پیش از این صندوق‌های قرض‌الحسنه انصارالمجاهدین و مهر بسیجیان توسط  نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران و سازمان بسیج تبدیل به بانک‌های انصار و مهراقتصاد شدند.

-------------------------------------------------------------------------

رابطه نشاط اجتماعی و عدالت اجتماعی|

بررسی‌ها نشان می‌دهد برای احساس شادی تنها میزان تولید ناخالص ملی و ثروت اهمیت ندارد. بلکه توزیع عادلانه ثروت و کم شدن شکاف طبقاتی به شاد بودن یک جامعه کمک بیشتری می‌کند.

-------------------------------------------------------------------------

3ضمن آنکه، فرمایش رهبری بخش های دیگری هم دارد که تذکری است نسبت به مساله مرگ برای مخاطبین آن جلسه . ایشان در همان جلسه در فرازی فرمودند: ?? «آن‌طور که به من گزارش دادند- حدود هفده نفر از اعضای این مجلس در طول این سالها از دنیا رفته‌اند. البتّه این دوره‌ی جدید هم که آغاز خواهد شد، همین‌جور است؛ دنیا همین است؛ بعضی‌ها در آخر خط قرار دارند و حرکت به‌سمت عالَم بقا یک حرکت دائمی است از سوی آحاد بشر؛ و این قدرت الهی است و تقدیر الهی است. بایستی مراقب باشیم»
 توجه به این جمله آقا هم خالی از لطف نیست که فرمودند : « ...بعضی ها در آخر خط قرار دارند..»

محمد عبدالهی








      

فایل مربوط به متن کامل گزارش مجلس از تخلفات مالی حسن آخوندی در جهاد سازندگی و حمایت عباس آخوندی برادرش از وی که در جلسه 546 دوره اول مجلس شورای اسلامی مورخ 15 آبان 62 قرائت و به نقل از روزنامه رسمی شماره 11288 منتشر گردید.

دانلود فایل








      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >