سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :58
  • بازدید دیروز :144
  • کل بازدید :499953
  • تعداد کل یاد داشت ها : 577
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 11:13 ص

حیاتی در نطق قبل‌ از دستور روز ‌یکشنبه مورخه ‌بیست و یکم مهر هشتاد و هفت    

 

ـ استقرار گمرک و ایجاد بازارچه مرزی در شهرستان لامرد از جمله مصوبات صریح آن سفر بوده که متأسفانه بعد از گذشت 18 ماه از تصویب آن و دستورات صریح بعدی جناب‌عالی، تاکنون اقدام مؤثری صورت نپذیرفته است.

2 ـ ایجاد منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر که هم جزء مصوبات آن سفر بوده و هم متعاقب آن در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان به تصویب رسیده است تاکنون اقدام بایسته‌ای علی‌رغم ارسال لایحه جدید مناطق ویژه به مجلس در جهت تصویب آن صورت نگرفته است.

3 ـ هنوز اقدام عملی مؤثری در جهت مطالعه جدی راه ارتباطی مرکز شهرستان به استان از طریق لامرد ـ خنج و علامرودشت ـ خنج ـ قیر و فیروزآباد جهت تبدیل به جاده اصلی بعمل نیامده است.

4 ـ علی‌رغم قول شفاهی حضرت‌عالی در سخنرانی خود در جمع مردم شریف شهرستان مهر و بنا بر مصوبه دولت تاکنون کمک مؤثری به تنها بیمارستان شهرستان مهر صورت نگرفته است.

از ریاست محترم جمهور استدعا دارم دستور فرمایند نسبت به اجرایی‌شدن این مصوبات اقدام سریعتر و سازنده‌ای بعمل آورند.

5 ـ از وزیر محترم راه و ترابری تقاضا دارم دستور فرمایند نسبت به تکمیل و اتمام راه علامرودشت ـ گله‌دار که قریب به 20 سال از شروع اولیه آن می‌گذرد هرچه سریعتر اقدام عاجل بعمل آورند.

6 ـ روستای خوزی یکی از نقاط پرجمعیت شهرستان مهر بیش از دو سال است که در وزارت کشور جهت ارتقاء به نقطه شهری به تصویب رسیده است.

همچنین روستای اسیر که نماد ایثار و شهادت در منطقه و مرکز بخش اسیر می‌باشد، مدتی است که طرح ارتقاء آن به شهر توسط استانداری فارس به وزارت کشور ارسال شده است.

از وزیر محترم کشور استدعا دارم دستور فرمایند نسبت به عملی شدن این درخواست مبنی بر تبدیل و ارتقاء دو روستای فوق‌الذکر به شهر اقدام عاجل معمول فرمایند.

7 ـ از وزیر محترم بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی استدعا دارم صریحاً دستور فرمایند مجوز لازم برای بیمارستان خصوصی لامرد که بیش از دو سال است که توسط عده‌ای از پزشکان متعهد و متخصص منطقه درخواست گردیده است را صادر فرمایند.

 

والسلام‌ علیکم و رحمه‌ الله و برکاته

کامل نطق پیش از دستور...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

برای دیدن عکسها از پست بعدی دیدن نمایید.

چند مدت پیش که به گلزار شهدای لامرد رفتم با صحنه ای عجیب روبرو شدم و تعجب از اینکه با وجود اینکه کار یکسانسازی تا اینجا پیش رفته صدای یک نفر حتی یک نفر نیز در این منطقه در نیامده و در آن لحظه به ذهنم آمد که ما مردم شهید پرور!!!! موافق این کار یا نا آگاه به آن هستیم و تا نا آگاه بوده ایم و وتاسفی دیگر که ما در عصر اطلاعات نه روزنامه میخوانیم و نه اینترنت و نه ... و فقط شاید پنج شنبه ای شود برای یک فاتحه ای به گلزار نه همان قبرستان برویم زیرا اگر شهدا برای ما ارزش داشتند اینقدر بی اعتنا از کنار این موزه تاریخ زنده نمی گذشتیم و صدایمان نیز در نمی آمد.شاید برای درک ارزش قبور شهدا بد نباشد که به نوشته ای از مایکل ایگناتیف استاد کالج دولتی «کندی» در هاروارد، نگاهی هر چند گذرا بیندازیم تا شاید اینکه کمی به خود آییم و شاهد بی مسئولیتی هایی بیشتر نباشیم.

برای دیدن عکسها از پست بعدی دیدن نمایید.

در زیر چند عکس از فاجعه ی بوجود آمده در گلزار و نیز لینکهای در این باب این موضوع

استاد کالج دولتی «کندی» در هاروارد: از مزار شهدا در بهشت‌زهرا دیدن کنید

 انتقاد بنیاد حفظ آثار از یکسان‌سازی قبور شهدا

 ترمیم یا تخریب قبور شهدا در بهشت زهرا؟!

تخریب قبور شهدا به نام ساماندهی این بار در رفسنجان 

" متأسفانه کوتاهی پدر شهداء در برف روبی گلزار شهدا باعث از بین رفتن سنگ قبور شهدا شده است"

انتقاد از یکسان‌سازی قبور شهدا






برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

باقی تصاویر در ادامه مطلب...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      






برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

 نظر سنجی مشابه به سبک وبلاگ لامردستان  کلیک کنید

دوشنبه 19 فروردین 1387 ساعت 7:20 عصر

بدنبال افشاگری وبلاگ لامرد نیوز از نتایج ساختگی نظر سنجی وبلاگ لامردستان،وبلاگ مذکور در اقدامی قابل پیش بینی قسمت وبگذر خود را قفل نمودند.


«آن را که غمی نباشد ،ترسی نیست»


بدنبال این افشاگری، آمار وبلاگ لامردستان در جهشی قابل تامل از تعداد 36 بازدید کننده در تاریخ 18 فروردین ماه ،،به تعداد 137 بازدید کننده!!! تا ساعت 7 بعد از ظهر در تاریخ 19 فرودین ماه رسیده است.(اجنه؟)


برای دیدن تصاویر با وضوح بیشتر آنها را در سیستم خود ذخیره کنید و با بزرگنمای آن موارد ذکر شده را براحتی مشاهده کنید.


 تعداد بازدید کننده در 2 روز متوالی


دروغ تا کی؟


 قفل شدن وبگذر وبلاگ

دروغ تا کی2
 





برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

 چند آمار دلگرم ! کننده برای دوم خردادیها  کلیک کنید

یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 5:8 عصر

افراد معلوم الحالی که جیغ وا تقلب  وا تقلبشان گوش فلک را کر کرده است در این روزها پی در پی با خبر پراکنی سعی در بی ارزش جلوه دادن حضور مردم در پای صندوقهای رای دارند تا بدین جهت به قصد خود که به اصطلاح تقلب در آرا میباشد نایل شوند و از سویی برای تخریب چهره دیگران طبق شعار خود که در تارک وبلاگشان آویخته اند تا مشی و مرام خود در دروغ گویی را بر همه عیان سازند و حالا نیز اقدام به نظر سنجی !!!میکنند که در راستای هوسشان میباشد .و سرشان را نیز بمانند کبک در زیر سوخهای زنگنه فرو کرده اند و حتی با این کار نشان داده اند که  فاقد سواد  ریاضی حتی در حد ابتدایی نیز میباشند و سعی در احمق جلوه دادن مردم فهیم لامرد میباشند و گمان نمیبرند که ماه پشت ابر نمیماند و روزی از پس ابرها هویدا خواهد شد.


حال در این مجال سعی داریم که به آمار نشان داده شده در وبلاگ عبد اللله حسینی بپردازیم.


در تصاویر نشان داده شده در زیر نگاهی به امار بازدید کننده ها از 25 اسفند ماه که شروع رای گیری میباشد داریم و بدنبال ان آمار افراد بازدید کننده از وبلاگ از روز 25 اسفند ماه تا حالا و چون بعد از ذکر این مساله احتمال حذف نظر سنجی میباشد عکس های از وبلاگ مذکور تهیه شده که حجت را بر همگان تمام خواهد کرد.


تعداد شرکت کننده!!! در نظر سنجی:442


تعداد بازدید کننده  وبلاگ از تاریخ 25 اسفند ماه تا 18 فروردین ماه:299


در صورت نبود وضوح کافی در تصاویر میتوان آنها را در سیستم خود ذخیره کرد و با بزرگنمایی آن ان را با وضوح بیشتر مشاهده کرد. <>


قضاوت با شما و دیگر هیچ!!!


دروغ تا کی


 


امار رای گیری 


 


چند آمار دلگرم ! کننده برای دوم خردادیها  کلیک کنید

مدیریت وبلاگ لامرد نیوز






برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      
<      1   2   3   4   5