سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :33
  • بازدید دیروز :20
  • کل بازدید :498476
  • تعداد کل یاد داشت ها : 577
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 3:4 ع

نحوه مشارکت در جمع آوری امضا برای این طومار:

  • لطفا لیست خود و یا دوستانی که تمایل به امضای این طومار دارند را به ادرس زیر ایمیل نمایید:

jonoobfars@yahoo.com

  • توجه بفرمایید که نامها همراه با شهرستان محل سکونت و ترجیحا شغل و تحصیلات امضا کنندگان باشد.
  • لطفا این نامه را به اطلاع همه مردم شهرستانهای گراش، خنج، داراب، زرین دشت، فراشبند، لامرد، مهر، قیر و کارزین و فیروز آباد برسانید.
  • جهت تسریع در امر، این طومار را از طریق پیامک و یا whatsapp و برنامه های دیگر روی تلفنهای همراه پخش نمایید.
  • همچنین شما میتوانید این متن را در سایتها و انجمنهای اینترنتی شهرستانهای جنوب فارس اطلاع رسانی کنید.
  • سعی کنید برای تسریع در آماده سازی اسامی، از ارسال اسم یک نفر تنها خودداری نموده و لیستی از اسامی را به ایمیل فوق ارسال نمایید.
  • کسانی که زحمت ارسال این متن به گروههای موبایلی یا اینترنتی را متقبل میشوند لطفا زحمت جمع آوری اسامی و ارسال آن به ایمیل فوق را نیز متبقل شوند.-
  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • دوستان عزیزی که دوست دارند در نامه اعتراضی الکترونیکی ” ایراهستان ” شرکت کنند نیز می توانند به لینک زیر مراجعه و ظرف چند ثانیه اعتراض خود را ثبت کنند .
    لازم به ذکر است امضای دیجیتال در پایان به فرمانداری ، استانداری ،  دفتر نماینده ولی فقیه ،‌ وزارتهای خانه های مرتبط و کمیسیون های مجلس ارسال خواهد شد .

    http://www.ipetitions.com/petition/irahestan

  • بسم الله الرحمن الرحیم

    جناب آقای مهندس صادق عابدین

    استاندار محترم و فرهیخته استان فارس

    سلام علیکم

    احتراما در پی دریافت اخباری مبنی بر درخواست استقرار ادارات کل جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت جنوب فارس در لار از سوی نماینده‌ی محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و موافقت و ابلاغ ریاست جمهوری جهت اجرایی شدن این مصوبه، امضا کنندگان این نامه نکات مهمی را به شرح ذیل به استحضار می‌رسانند: ادامه مطلب...






      

حسن فدائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: حذف گردنه‌های خطرناک و صعب‌العبور شهید باقری و بالنگستان در مسیرهای لامرد ـ شیراز ـ لار، از جمله مزایای ساخت این دو تونل است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 3 هزار و 500 متر حفاری دو تونل در محورهای  لامرد ـ خنج ـ شیراز و لار ـ لامرد در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی  لارستان با بیان اینکه اتصال به این شهرستان‌های بزرگ و مرکز استان فارس سبب توسعه این مناطق می‌شود گفت: توسعه و پیشرفت در بخش حمل و نقل،  مستمر و اقتصادی است و پایه‌گذار توسعه در سایر بخش‌ها می‌شود.

فدائی با اشاره به حادثه‌خیز بودن گردنه‌های شهید باقری بالنگستان محور موجود لامرد ـ خنج به طول تقریبی 135 کیلو متر و با مشخصات راه فرعی و گردنه‌هایی با قوس‌های متعدد و شیب طولانی را از محورهای خطرناک جنوب کشور برشمرد.

این مقام راه و شهرسازی تصریح کرد: این راه فرعی به اصلی تبدیل می‌شود تا مشکلات موجود برطرف شود.

فدائی همچنین گفت: اعتبارات این دو طرح از محل اعتبارات این اداره کل و از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به فارس تامین می‌شود.

وی ادامه داد: با اتمام این دو تونل، مسیر محورهای لامرد ـ خنج ـ شیراز 12کیلومتر و لار ـ لامرد ـ پنج کیلومتر کاهش می یابد و تصادفات جاده‌ای نیز به حداقل  می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان ابراز داشت: با حذف گردنه‌های شهید باقری و بالنگستان عبور و مرور برای رسیدن به صنایع انرژی‌بر لامرد و کارخانجات  زیردستی عسلویه به ویژه آلومینیوم‌سازی و سیمان آسان‌تر و کوتاه‌تر شده و همچنین توسعه در منطقه و سرمایه‌گذاری در میادین گازی شانول، هما و تابناک امکان‌پذیر می‌شود.

به گزارش فارس، تونل محور لامرد‌ ـ حنج ـ شیراز 2 هزار و 650 و تونل بالنگستان به طول 850 متر بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.








      

اتفاقی مهم؛ افزایش سهم مهر و لامرد از اعتبارات دو درصد نفت و گاز
نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم شهرستان‌های مهر و لامرد از اعتبارات دو درصد نفت و گاز، در سال جاری افزایش زیادی خواهد داشت.

سید موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: در قبال خسارات زیست‌محیطی و آلایندگی که به مناطق نفت‌خیز و گازخیز تحمیل می‌شود، طبق قوانین همواره به این مناطق مبلغی از محل درآمدهای حاصل از استحصال نفت و گاز تخصیص می‌یابد تا ضمن جبران نسبی این لطمات، این شهرستان‌ها که به طور معمول از مناطق محروم به شمار می‌روند بتوانند با سرعت بیشتری مسیر رشد و توسعه را طی کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان لامرد با حوزه‌های گازی تابناک، هما و شانول و شهرستان مهر نیز با در اختیار داشتن حوزه گازی وراوی، در زمره شهرستان‌هایی قرار دارند که سالانه مبالغی با عنوان دو درصد نفت و گاز به آنها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: هزینه تخصیص یافته در سال‌های گذشته متناسب با درآمد حاصل از استخراج گاز نبوده و در حق شهرستان‌های مهر و لامرد اجحاف صورت گرفته، از این رو از ماه‌ها پیش به دنبال آن بودیم که بتوانیم راه حلی برای افزایش سهم دو درصد نفت و گاز بیابیم و به همین منظور نشست‌های متعددی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت برگزار کردیم و از سوی دیگر نیز چند جلسه با مسئولان بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور داشتیم که در نهایت به راهکارهای مناسبی رسیدیم.

نائب رئیس کمیته نفت، گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی در همین زمینه بیان داشت: در این جلسات فرمول‌های مختلفی را بررسی کرده و در نهایت با اتخاذ شیوه‌نامه‌ای مناسب مقرر شد، سقف اعتبارات شهرستان‌های مهر و لامرد از محل دو درصد نفت و گاز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

موسوی با اعلام اینکه این اعتبارات به تصویب رسیده و مبلغ دقیق آن به‌زودی به استان فارس ابلاغ می‌شود، اظهار امیدواری کرد که افزایش اعتبارات مشکلات دستگاه‌های اجرایی و در نهایت معضلات مردم لامرد و مهر را با سرعت بیشتری حل کرده و شاهد سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان‌ها باشیم.








      

به گزارش خبرنگار لامردسیتی، در پی افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در جنوب فارس در شهر لامِرد ، رسانه های لار و بخصوص روزنامه صحبت نو در اقدامی غیر اخلاقی و غیر رسانه ای اقدام به تهدید خبرنگاران و همکاران رسانه ای خود در خبرگزاری فارس نموده است.
در بخشی از خبری که روزنامه صحبت نو منتشر کرده است آمده : در خصوص افتتاح این نمایندگی در لامرد آن هم با نام جنوب فارس پشت پرده ها و حواشی زیادی وجود دارد که به اطلاع عموم مردم لارستان بزرگ خواهد رسید. گروه رسانه ای صحبت نو اعلام می کند که ارتباط خود را با همه کسانی که با این خبرگزاری همکاری دارند قطع کرده است و از این پس هر شخصی با این خبرگزاری همکاری کند به مردم لارستان معرفی خواهد شد و هر نهادی که خبرنگاری از این خبرگزاری را در لارستان بپذیرد با برخورد مناسب و قانونی نهاد مردمی لارستان بیدار و جامعه رسانه ای لارستان رو به رو می شود.
این در حالی است که روزنامه صحبت نو اخلاق رسانه ای را رعایت نکرده و اقدام به تهدید خبرنگارانی کرده است که با دفتر شهر لامرد همکاری کنند کرده است.

خبر تهدید آمیز صحبت نو

http://sohbatenow.ir/news.php?id=7581








      

در نماز جمعه این هفته لامرد صورت گرفت
امضای طومار اعتراض‌آمیز لامردی‌ها به ارتقای 2 اداره

در نماز جمعه این هفته لامرد مردم این شهر با امضای طوماری نسبت به ارتقای 2 اداره جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت لار اعتراض کردند.

خبرگزاری فارس: امضای طومار اعتراض‌آمیز لامردی‌ها به ارتقای 2 اداره

 

به گزارش لامرد سیتی به نقل از فارس ، در حاشیه نماز جمعه امروز شهر لامرد که با حضور صدها نفر از مردم روزه‌دار و انقلابی در مصلی الغدیر مسجد جامع این شهر برگزار شد، مردم جنوبی‌ترین شهر فارس با نصب طومار و امضای آن نسبت به مصوبه اخیر هیئت دولت در مورد ارتقای دو اداره جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت لار به اداره کل و قرار گرفتن شهرستان‌های جنوبی این استان زیر نظر این اداره کل به مرکزیت شهرستان لار اعتراض کردند.

در بخشی از متن این طومار که به امضای صدها نفر از مردم شهر لامرد رسیده است آمده است: به استحضار ریاست محترم جمهوری می‌رسانیم که ما مردم رنج کشیده لامرد از تبعیضات مسئولان لار نسبت به زیرمجموعه مدیریتی آنان خاطره‌های بسیار تلخی داریم، زیرا که ما را سال‌ها در محرومیت نگه داشته و کل اعتبارات مربوط به شهرستان سابق را در مرکز شهرستان لار هزینه و هیچ توجه‌ای به بخش‌های تابعه که لامرد پیشین نیز از جمله این بخش‌ها بوده نکرده‌اند.

در ادامه متن این طومار آمده است: باهمت تمام مسئولان دلسوز و بومی و نمایندگان آنان امروز لامرد یک شهرستان صنعتی در جنوب فارس شده که دارای پتانسیل‌های عظیم صنعتی چه در نفت و گاز و صنایع انرژی‌بر، کارخانجات سیمان و صنایع آلمینیوم است و توجه ویژه دولتمردان نظام به این شهرستان به عنوان قطب صنعتی است و اگر بنابر این باشد دولت محترم عنایتی کند که نسبت به اداره کل صنعت، معدن و تجارت در جنوب استان فارس اهتمام ورزد شهرستان لامرد از هر حیث مقدم‌تر بوده و از کجا معلوم که پتانسیل‌های کشاورزی لار از دیگر شهرستان‌ها بالاتر باشد آنهم شهرستانی که مدیریت جهاد کشاورزی در تامین کشاورزان زیرمجموعه خود ناتوان بوده چه رسد که بخواهد شهرستانی دیگر را زیر پوشش قرار دهد.

در بخشی پایانی این طومار نیز نوشته شده است: ما مردم شهیدپرور و ولایی شهرستان لامرد، به صراحت اعتراض خود را نسبت به این امر و تاسیس ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی در لار ابراز داشته و اعلام میداریم برای جلوگیری از بروز هرگونه تنش به خواسته برحق ما توجه و عنایت کرده و با توجه به سوابق گذشته و تلخ از مسئولان لار انجام امور ادارات شهرستان همچنان از طریق مرکز استان فارس صورت پذیرد.

به گزارش فارس، چند روز پیش نیز نمایندگان کشاورزان لامردی با تجمع در نمازخانه جهاد کشاورزی این شهرستان و پس از آن در دیدار با فرماندار لامرد ضمن اعتراض شدید به این تصمیم، خواستار پیگیری سریع این موضوع شده و اعلام کردند که همچنان باید اداره جهاد کشاورزی لامرد زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی استان فارس فعالیت کند.








      

در این تصویر حجج الاسلام علوی (عضو مجلس خبرگان)، صدیقی (امام جمعه موقت تهران) و محمدی گلپایگانی (رییس دفتر مقام معظم رهبری) و مصطفی میرسلیم (وزیر اسبق ارشاد) در کنار حسن روحانی دیده می شود.








      

 

وی از فرهنگیان فارغ التحصیل دانشسرای امام صادق (ع) لامرد و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد. هم اکنون با مدرک دکترای تاریخ از دانشگاه شهید بهشتی تهران، عضو شورای برنامه ریزی گروه تاریخ وزارت آموزش و پرورش و به عنوان کارشناس سازمان پژوهش و تألیف کتب درسی در گروه تاریخ مشغول به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی می باشند.

نیمه شهریور است و باز نم نمک بوی ماه مهربانی “مهرماه “به مشام میرسد، دانش آموزان در تکاپوی خرید کتب درسی و لوازم مدرسه هستند. برای فراهم آوردن مقدمات بازگشایی مدرسه به مدیریت آموزش و پرورش رفته بودم. درب یکی از اتاق ها را که باز کردم پس از سالها چشمم به یکی از دوستان قدیمی افتاد. خیلی ذوق زده شدم و پس از سلام و احوالپرسی معمول، کلی گل گفتیم و گل شنفتیم. البته وی از فرهنگیان فارغ التحصیل دانشسرای امام صادق (ع) لامرد و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می باشد. هم اکنون با مدرک دکترای تاریخ از دانشگاه شهید بهشتی تهران، عضو شورای برنامه ریزی گروه تاریخ وزارت آموزش و پرورش و به عنوان کارشناس سازمان پژوهش و تألیف کتب درسی در گروه تاریخ مشغول به فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی می باشند.

او دکتر حسین احمدی از نخبگان کشور و شهر لامرد می باشد.

وقتی از فعالیت های علمی اش پرس و جو کردم، کتاب تاریخ سوم دبیرستان را باز کرد و گفت: با لطف و مدد الهی در تألیف کتاب درسی “تاریخ ایران و جهان(2)” مربوط به سال سوم آموزش متوسطه با کد3/271 سال 1391 همکاری داشته و کار تحریر و نوشتن دروس دوازدهم تا شانزدهم (از صفویه تا پایان قاجاریه) یا به عبارت بهتر “بخش دوم ؛ تاریخ ایران در قرون جدید و معاصر ” و درس “هشت سال دفاع مقدس” که تاکنون جزء کتب درسی نبوده و برای اولین بار در این کتب گنجانده شده را انجام داده است. وی همچنین اشاره داشت که در تصحیح کل کتاب نیز همکاری داشته است.

دکتر حسین احمدی یکی از ویژگی های این کتاب را رویکرد فرهنگی و توجه به فرهنگ عامیانه دانست. وی ضمن برشمردن بیش از 15 مقاله پژوهشی چاپ شده، در خصوص دیگر فعالیت های پژوهشی خود افزود: کار دیگرم کتاب تاکتیک های مبارزاتی امام خمینی (ره) است که در مرکز اسناد انقلاب اسلامی (1391) به چاپ رسیده است. این نویسنده همچنین کتاب “نقش معلمان و دانش آموزان در انقلاب اسلامی” را در دست تألیف دارد.

“نخل جنوب” این موفقیت را به دکتر حسین احمدی و آحاد جامعه فرهنگیان لامرد تبریک گفته و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام شئون زندگی دارد.

 

.

 

منبع:نخل جنوب








      

 

 

آدرس موقت سایت تراکمه








      

خبر تکمیلی:

با خبر شدیم که وبگاه تراکمه ان شا الله رفع فیلتر خواهد شد.ودوباره به جمعان بر خواهد گشت.

گل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شما








      

اگه موست اّ ری عکسا ویسونی تّ میگو که صابش کی هسه!!!!!!!

 

خ ای یکی نیفهمم صابش کی هسه


حاج آقا اجرایی

 

مهرستان

 

سید جلیل

 








      
<      1   2   3   4   5      >