@dr_davari

"رهبر آینده انقلاب" در مجلس "خبرگان بعدی" تعیین نخواهد شد

بعد از انتشار سخنان امام خامنه ای در جمع اعضای مجلس خبرگان و اشاره ایشان درباره معیارهای انتخاب رهبر آینده انقلاب و نیز خسارت آمیز بودن عدم انتخاب برخی علما، بسیاری از دوستان انقلابی از این سخنان رهبر مجاهد انقلاب احساس نگرانی کرده و گویی که قرار است عن قریب رهبر آینده انقلاب از سوی مجلس خبرگان بعدی که ترکیبی ایده آل نیز ندارد، معرفی شود!

بنده بر اساس یک روایت، به یقین رسیده ام که مجلس خبرگان بعدی هیچ گاه به موضوع تعیین رهبری آینده نخواهد رسید.

روایت این است:

 اردیبهشت 88 با جناب دکتر جواد اطاعت، رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی در دانشگاه آزاد مرودشت فارس مناظره داشتم. در پرواز برگشت، جناب دکتر اطاعت خاطره ای را از جناب مهدی کروبی تعریف کرد. بر اساس روایت ایشان، جناب مهدی کروبی از سفر خود به سوریه در سال 67 و دیدار با حافظ اسد سخن گفته بود. در حاشیه این ملاقات، حافظ اسد یکی از علمای فرقه علوی که به علوم غریبه تسلط داشته را به جناب کروبی معرفی میکند و جناب کروبی نیز از این عالم علوی درباره آینده انقلاب اسلامی ایران میپرسد و پاسخ می شنود که :"سال آینده(سال 68) رهبر فعلیتان(امام خمینی) فوت میکند و رئیس جمهور فعلیتان(امام خامنه ای) جانشین او میشود و ایشان هم "حداقل" تا "نود سالگی"،  رهبری انقلابتان را برعهده خواهد داشت."

بعدها این خاطره جناب جواد اطاعت را برای یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه که در سوریه فعال بود تعریف کردم که اتفاقا این عالم علوی را می شناخت و به اینجانب گفت که همین عالم علوی موضوع بحران فعلی سوریه را هم پیش بینی کرده بود و به حافظ اسد گفته بود که حوزه اقتدار جانشین تو حداقل در استانهای ساحلی مدیترانه  باقی می ماند.

بر همین اساس و با توجه به پیش بینی این عالم علوی که تمام گفته هایش تا کنون صادق بوده اند، حداقل تا سال 1408 (یعنی 16 سال بعد) سکان هدایت انقلاب در اختیار امام خامنه ای است و نه تنها مجلس خبرگان بعدی(دوره پنجم) حتی مجلس خبرگان دوره ششم هم به موضوع تعیین رهبری وارد نخواهد شد و در صورت عدم ظهور حضرت حجت(عج)، انتخاب رهبر آینده انقلاب در دوره هفتم مجلس خبرگان رهبری صورت یافته تا امثال اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی در تعیین رهبر آینده انقلاب اسلامی ایران نقش آفرین نباشند.

به کانال تلگرامی دکتر عبدالرضا داوری بپیوندید:
https://telegram.me/dr_davari