@abdolrezadavari

??چقدر "احمد متوسلیان" و "محمود احمدی نژاد" به هم شبیهند؟

??"سردار م-ر-م-ق"، از فرماندهان ارشد جنگ (1361): "احمد متوسلیان"،  "دندان کرم خورده" ای بود که ما آن را کندیم و انداختیم دور.
منبع:سایت مشرق

??"بهرام پارسایی"،سخنگوی فراکسیون امید مجلس(1395): "دندان لقی" به نام "احمدی نژاد" را باید بکشیم.
منبع: روزنامه نوآوران

??بازگشت "محمود احمدی نژاد" همان قدر محتمل است که بازگشت "احمد متوسلیان" ؛ هر دو علم و صنعتی، هر دو مردمی، هر دو قاطع و سازش ناپذیر، هر دو مغضوب "صهیونیسم"، هر دو مطرود "عالیجناب"، هر دو زیر ضرب سران "دیروز" سپاه منطقه 10 تهران، هر دو هم سرنوشت در اسارت صهیونیسم: صهیونیستها بودن با "محمود" را "لکه ننگ" خواستند و بودن با "احمد" را "داغ حسرت"...

??https://telegram.me/abdolrezadavari

------------------------------------------------------------------

 

[Forwarded from دکتر عبدالرضا داوری]
? متوسلیان و احمدی نژاد در کنار هم، در کلام رهبری!

بحمدالله دانشگاه علم و صنعت جزو دانشگاه‌هایی است که هم افتخارات علمی دارد، هم افتخارات انقلابی؛

فهرست طولانی ای را میتوان شمرد از متخرجین این دانشگاه که در بخش‌های مختلف کشور در طول این سال‌ها نقش‌های مهمی ایفا کرده‌اند.

حالا به عنوان نمونه، چون نام و یاد شهیدان هم در این جلسه بر زبان دوستان رفت، من هم عرض بکنم همین سردار عالی‌مقام، جاوید نشان، آقای حاج احمد متوسلیان که من از نزدیک این مرد برجسته را میشناختم و کار او، روحیه‌ی او و تلاش او را دیده‌ام و او یکی از برجستگان دفاع مقدس بود و نام این شهید محمود شهبازی که به طور متصل با این مرد بزرگ همراه است، این‌ها از افتخارات بزرگ و از متخرجین این دانشگاهند.

امروز هم که بحمدالله رئیس جمهور انقلابی، متعهد، کارآمد، فعال و شجاع هم جزو دانشجویان این دانشگاه و هم جزو اساتید این دانشگاه بوده. این‌ها برای این دانشگاه سوابق بسیار خوب و برجسته‌ای است.

(رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ 87.9.24)

@rostamali