بر طیق آخرین اخبار و اطلاعات واصله!؟، پیرزنی 90 ساله که از 3 روز پیش به دل‌درد شدیدی دچار شده بود، هنوز نیز از درد معده، روده و... به خود می‌پیچد و پزشکان هم نتوانسته‌اند تا کنون کاری برایش انجام دهند.

به گفته ناظران و شاهدان عینی، نامبرده به اتفاق مدعی العموم، اعضای احزاب 1-3 خردادی!، آزادیِ نهضت!، ملّیونی که جبهه رفته‌اند! و بقیه بروبچه‌های همسویِ این‌طرف و آن‌طرف آب!، خود را برای شکایت از عامل یا عاملین این جنایت بشری آماده می‌کنند.

و اما شرح ماجرا:
بر اساس اطلاعات خبرنگار اعزامی بچه‌های قلم به جزیره بووه!؛ [محل سکونت این پیرزن 90 ساله]، 3 روز پیش، این خانم کهن‌سال، در پایان شب و موقع استراحت، دندان‌های مصنوعی خود را که عمری بیش از 30 سال داشته است، از دهان مبارک خارج نموده و در ظرف آب بالای سر خود قرار می‌دهد! تا فردا صبح، پس از بیدار شدن، دوباره از آنها به صورت تر و تازه! استفاده نماید.

بر طبق این گزارش، صبح روز بعد، شاکیه‌ی پرونده! به دلیل دیر از خواب بیدار شدن و عجله برای رسیدن به قرار ملاقاتی که به اتفاق دوستان!، با سفرای برخی کشورهای دوست اروپایی که البته آلمان هم جزوشان نیست! و ارائه برخی تبادلات دوستانه سّری! و رایزنی‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، عبور از این و آن!، جامعه‌ی تاریخ مدنی!، توسعه سیاست‌بازی! و نمی‌دانیم چه چیزهای دیگر! ، فراموش می‌کند تا دندان مصنوعی خود را از ظرف مربوطه خارج و در دهان خود بگذارد.

پس از این فراموشی دردناک! ، در تمام طول آن روز و حتی در زمان برگزاری جلسات استراتژیک و حزبی خود!، بدون داشتن دندان، اقدام به خوردن کباب برگ، دیزی، کله‌پاچه، سیب‌های کال باغِ آقای مشارکت!  و بقیه رفقا و شرکاء!! می‌نماید که این اقدام، باعث آنچه در مورد وضع مزاجی نامبرده گذشت،‌ می‌شود.

به گزارش یکی از بچه‌های قلم! شکّات، با استخدام یک وکیل دعاوی بین‌المللی شیرین! که البته از نسوان محترمه نیز می‌باشد، شکوائیه‌ای را برای ارائه به دیوان بین‌المللی دادگستری و در ادامه‌ی آن محکومیت متهم در دادگاه بین‌المللی لاهه تنظیم نموده‌اند.

[قرار بود که در این قسمت عکس مربوط به این گزارش قرار داده شود، ولی به دلیل این‌که ممکن بود با دیدن عکس حالتان دگرگون شده و از خواندن ادامه مطلب منصرف شوید، از قرار دادن آن به صورت عمومی اجتناب کردیم؛ ولی اگرهنوز!  مایل هستید عکس را ببیند، اینجا را کلیک کنید].

و اما سوال مهم؛
مسئول و باعث و بانی این جنایت تاریخی کیست؟

بر طبق آخرین رایزنی‌های درون و برون حزبی شاکیه‌! و پیگیری‌های بروبچه‌های همسوی داخلی و چشم‌آبی‌های خارجی! که ازدوستان و یا نزدیکان و حداقل از هم‌دردان این مادربزرگ! 90 ساله هستند،  مسئول همه این مصیبت‌ها شخصیست به اسم محمود احمدی‌نژاد!

همان کسی که دلیل اصلی قطع برق در روزهای اخیر نیز زیر سر اوست! به این دلیل که امسال خشکسالی بوده و میزان باران و برفی که باید در پاییز و زمستان می‌باریده، کمتر از همیشه بوده است؛ ولی این اصلاً مهم نیست! مهم این است که همه این مشکلات تقصیر احمدی‌نژاد است!

بر این اساس، به احتمال بسیار زیاد، پنچر شدن هرروزه  چرخ‌های وانت پیکان مدل 59 مشدی علی، سبزی فروش محله ما نیز زیر سر اوست!

 لازم به ذکر است کمیته حقیقت‌یاب!، برای پیدا کردن دیگر جنایات این فرد، از بین دوستان و رفقای شاکیه! تشکیل شده و به شدت در حال تحقیق و تفحص می‌باشد!

شما هم می‌توانید در حال، گذشته و حتی آینده خود و اطرافیانتان بگردید؛ شاید توانستید عامل اصلی مشکلات شخصی، حزبی، گروهی و... خود را پیدا کنید!

پی‌نوشت:
1- منتظر دریافت شکایات دیگر از این دست هستیم!
2- اگر تندی این مطلب به مذاق بعضی اشخاص، گروه‌ها، احزاب و... خوش نیامد، اصلاً مهم نیست! توصیه می‌کنم به دل نگیرید، بلکه به معده بگیرید تا زود هضم شود!
3- حرف دیگری نیست، می‌توانید صفحه را ببندید و اگر دلتان خواست کمی فکر کنید!

جایی همین نزدیکی:

منبع:بچه های قلم
.: می‌فروشمت وطن تو را به پشیزی! می‌فروشمت.






برچسب ها : اخبار لامرد  ,