غاصبان دین، موتوا بغیظکم
[1387.3.21]


امروز شاهد آنیم که این «غاصبان لباس روحانیت» با «بغض مرگ‌بار» نشر و نفوذ گسترده اندیشه تابناک آیت الله مصباح را در ترویج اسلام ناب به تهاجم می‌گیرند. می‌گویم: موتوا بغیظکم که «مصباح دین» با طراوش افکارش، اندیشه و راه روشن اسلام ناب حضرت خمینی را به جهانیان عرضه کرده، و مشتاقان به استقبال از آن روی آورده‌اند.


1. یاوه‌گویی‌های «محتشمی‌پور» علیه ساحت مقدس و والای حضرت آیت‌الله مصباح، حرف و حرکت تازه‌ای نیست. دستور مافیای قدرت و ثروت، ابزارهایی رذل می‌طلبد تا «عرصه سیمرغ» را مورد تهاجم قرار دهند.

محتشمی‌پور کیست؟ روحانیت او چیست؟ علم، تقوا، فرهنگ و ادب روحانی‌اش چگونه و چه میزان است؟ کافی است یک سخنرانی! او از سیمای جمهوری اسلامی پخش شود، تا مردمان بدانند این فرد حتی در «نحوه بیان و قدرت استدلال، و واژگان کاربردی» چگونه لنگ است و پا به پای فرومایگان حرکت می‌کند.

2. محتشمی‌پور سوابق درخشان بسیار دارد. هم تئوریک و هم عملی! او در مجلس سوم نطق تاریخی «دفاع از صدام» را در کارنامه دارد. آری! دفاع جان‌نثارانه از «صدام کافر» که به بهانه حمله نخست امریکا به عراق از سوی محتشمی‌پور اعلان گردید! این جان‌نثار صدامی، در آن نطق رسوا، «صدام کافر»‌ را به عنوان «خالد بن ولید ثانی» تجلیل و تحسین کرد، و جانبازی در راه او را واجب شمرد! همان نطق افشاگر میزان علم و اعتقاد محتشمی‌پور به تاریخ اسلام و احکام قرآن کریم بود.

3. محتشمی‌پور می‌دانست یا نمی‌دانست که خالد بن ولید، شمشیرزنی جنایتکار بوده است. وی همان کسی است که به دلیل دلباختگی به همسر یک مسلمان، شوهر او را کشت و زنش را بدون نگه داشتن عده به همسری گرفت، و البته شوهر او را متهم به نامسلمانی کرد تا خون او حلال شود! خالد بن ولید برای انجام این جنایت هولناک مورد توبیخ و طرد پیامبر خاتم صلی‌الله علیه و آله و سلم قرار گرفت. آیا از محتشمی‌پور با این «الگوی قهرمانی از اسلام» می‌توان توقعی بیش از آنچه می‌گوید، داشت؟

4. محتشمی‌پور جدای از شیادی و عوام‌فریبی به مردم بگوید: جبهه و جنگ کجا بوده‌اند؟ جهاد و شهادت چه معنایی دارند؟ او و هم‌طیفانش «چند ساعت» در جبهه عکس گرفته‌اند؟ آیا بهانه «سفارت در سوریه»، و «تکیه‌زدن به کرسی مجلس» و «وزارت» و ... و در یک کلمه همیشه در قدرت و رفاه و عافیت بودن، «خط امام» است؟

5. محتشمی‌پور حقیرتر از آن است که بداند فقط 30 شهید سرافراز دست‌پرورده حضرت آیت الله مصباح در مؤسسه در «راه حق» و مؤسسه «امام خمینی» هستند، و حضور فرزندان و شاگردان برجسته حضرت مصباح، علاوه بر حضور مفتخرانه و تاثیرگذار شخص ایشان در جبهه‌ها است.

6. محتشمی‌پور به تبعیت از رؤسای قوم، هاشمی و خاتمی و کروبی، نهایت علم و باور به قرآن و سنت را علنی کرده‌ است. این فرد که مانند نام‌بُردگان پس از شکست و اخراج از حاکمیت توسط ملت، بسیار مردم‌گرا شده است، رای مردم را از اصول اسلامی خوانده که تا مردم بیعت نکنند و رای ندهند، هیچ‌کس مشروعیت پیدا نمی‌کند. زهی تأسف برای روحانیت پاسدار قرآن و حافظ حریم عترت و سنت! شرم باد بر این غاصبان لباس روحانی که در راستای مطامع بیگانگان اینگونه ریشه‌کنی از دین و قرآن می‌کنند! در این جا روشن می‌شود که «اصول اسلامی» در باور این مسلمانان چه معنایی دارد.

7. محتشمی‌پور، جدای از شیادی، به مردم بگوید وی و دیگر همپالکی‌هایش در 8 سال جنگ صدام کافر – این محبوب و الگوی اسلامی او – جز لانه‌کردن در دفتر حضرت امام و پست داشتن و قدرت گرفتن چه خدمتی به اسلام کرده‌اند؟ در راه نظام اسلامی چه قدمی برداشته‌اند؟ برای ملت جز سوار شدن بر گُرده‌شان، کدام مسؤولیت را انجام داده‌اند؟ آیا انفجار بمب «پر مسأله» در سفارت سوریه، «جانبازی محتشمی‌پور را ثبت کرد و همان کافی‌است»؟! «مسأله‌ای» که به صراحت از سوی مرحوم خلخالی در یک نطق پیش از دستور گوشزد شد.

8. این دین‌فروشان به دنیا، و این نان‌خوران از لباس روحانی، باید برای مردم افشا شوند که به چه بهایی، و کدام مأموریت، هجمه به روحانیت اصیل را عهده‌دار گردیده‌اند؟ آیا به فرموده حضرت امام، آنها بر آن نیستند که تا با سرکوب روحانیت اصیل، موانع پیش پای امریکا و اسرائیل را در ورود به کشور بردارند؟

9. طیف غاصبان لباس روحانیت، که محتشمی‌پور یکی از آن زمره است در پرونده خود، فساد مالی و مسایل ضداخلاق دارند. نسل سوم باید بداند که این پرونده‌ها از آن کسانی است که در جرگه به اصطلاح روحانیون اصلاح‌طلب جایگاه‌های بالای علمی دارند؟ آنها کسانی هستند که به دلیل همین پرونده‌ها، یا به عدم تایید صلاحیت گرفتار شدند، یا با استعفای مخفیانه، مقام قضایی خود را واگذاردند!

10. نسل سوم باید بداند، سال‌های پیش یکی از همین غاصبان لباس روحانی، در «درگیری قدرت‌طلبانه گروهی»‌ اعتراف کرد که «برخی هم‌لباس‌هایش از طیف روحانیون اصلاح‌طلب توان خواندن قرآن را از رو ندارند». به همین جهت آنگاه که اندیمشند برجسته این طیف برای یک مناظره تلویزیونی با حضرت آیت‌الله مصباح، در دوران سیاه اصلاحات انتخاب شد، مردم شاهد بی‌آبرویی علمی و اعتقادی این گروه شدند و ...

11. محتشمی‌پور، پیروان اندیشه مقدس و مطهر حضرت مصباح را "مسلمانان پس از فتح مکه» خوانده است. باید گفت: اولا او که جنایتکار مطرود بنام مسلمانی چون خالدبن ولید، الگوی اعتقادی و عملی‌اش است، چه حق دارد مسلمانان پس از فتح مکه را توبیخ کند؟ ثانیا باید به مردم بگویید، شخص او و محمد خاتمی و دیگر غاصبان لباس روحانی در زمره کدام مسلمانانند؟ مسلمانان شام یا کوفه؟!

12. مکرر می‌گویم حوزه‌های علمیه، مرجعیت عظیم‌الشأن و دادگاه ویژه روحانیت همه و همه موظفند تا تکلیف «این غاصبان لباس دین» که از دین و روحانیت کمترین بویی نبرده‌اند، و با گفتار و رفتار دین‌ستیز خود، آبروی روحانیت و آبروی امام خمینی را در مخاطره می‌افکنند، روشن کنند. فردا دیر است و همه در پیشگاه خداوند و پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و نسل‌های آینده مسؤول خواهند بود.

13. محتشمی‌پور و دیگرانی از این دست که با انتساب به امام، چه به عنوان یاران امام، و چه منسوبین امام، در پی بازگشت به قدرت یا حفظ قدرت نابه‌جا با عوام‌فریبی و دروغ‌پردازی و بدون داشتن جایگاه و صلاحیت، تفسیری منافقانه از اسلام و اندیشه‌ امام ارایه می‌دهند، با آبروی امام بازی می‌کنند. حفظ حیثیت و آبروی امام ضروری است، و این گروه مهاجم تشنه قدرت، برای اهداف نفسانی خود با آن به معامله برخاسته‌اند.

14. شنیده و دیده و مطمئن بودیم که روشنفکری سرسپرده، نسبت به «محبوبیت و نفوذ مردمی» روحانیت اصیل و مرجعیت، حسد می‌ورزد و کینه دارد. و می‌دانستیم که این کینه و حسد علاوه بر مأموریت بیگانه‌پرستانه او، آتش روحانیت‌ستیزی و دین‌سوزی را توسط روشنفکران شعله‌ورتر می‌کند، اما امروز شاهد آنیم که این «غاصبان لباس روحانیت» با «بغض مرگ‌بار» نشر و نفوذ گسترده اندیشه تابناک آیت الله مصباح را در ترویج اسلام ناب به تهاجم می‌گیرند. می‌گویم: موتوا بغیظکم که «مصباح دین» با طراوش افکارش، اندیشه و راه روشن اسلام ناب حضرت خمینی را به جهانیان عرضه کرده، و مشتاقان به استقبال از آن روی آورده‌اند.

15. بخشی از یک تحلیل کارشناسانه از سوی پژوهشگران امریکایی، «مهدویت در ایدئولوژی آیت الله مصباح یزدی» نام دارد. در این تحلیل «سیاسی شدن دکترین مهدویت توسط حضرت آیت الله مصباح یزدی را دارای حامیان بسیار در سراسر کشور یافته است و البته برای منافع امریکا یک خط می‌داند! آیا تهاجم محتشمی‌پور و همپالکی‌هایش، یک مهدی‌ستیزی آشکار و در خط امریکا نیست؟ آیا سفیانیان راه به جایی خواهند برد؟

منبع:وبسایت فاطمه رجبی






برچسب ها : اخبار لامرد  ,