مقایسه تطبیقی تصاویر جلسات نقد دانشگاه آزاد

انتشار برخی تصاویر از حواشی جلسات دانشجویی نقد عملکرد دکتر جاسبی که در دانشگاههای مختلف برگزار شده است، سوالاتی را درمورد چگونگی پاسخگویی مسئولین این دانشگاه به انتقادات پدید آورده است.

 اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور ضمن انتشار تصاویری از حواشی مراسم میزگرد "بررسی عملکرد دانشگاه آزاد" که از سوی دفتر تحکیم وحدت و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و تطبیق آن با تصاویر میزگرد سیاسی "بررسی عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد" که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برپا شده بود، به مقایسه تصویری این نشست‏ها پرداخته است.
هم در دانشگاه تهران و هم در دانشگاه امیرکبیر، آقای جاسبی از حق خود برای دفاع از عملکردش در دانشگاه آزاد چشم پوشی کرد.
Image
 
 
فردی که در هردو برنامه، لحظه به لحظه  مراسم را تصویر برداری می‏کرد
Image
 

چهره هایی که با عنوان دانشجوی دانشگاه آزاد از عملکرد آقای جاسبی دفاع کردند. بعدها مشخص شد بسیاری از آنها از کارکنان یا مرتبطان با این دانشگاه هستند
Image
 

قبل از شروع جلسه
Image


بعد از شروع جلسه
Image

 
Image

 
Image
 

کارکنان "یک نهاد" دانشگاه آزاد در حال تذکر به منتقدان
Image


حمایت از مدیریت دانشگاه آزاد با چاشنی خشونت
Image


تشویق کنندگان آشنای جلسات
Image

 
برخی حواشی میزگرد بررسی عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد در دانشگاههای تهران و امیرکبیر:

•    در میزگرد دانشگاه تهران، پس از گذشت حدود 10 دقیقه از شروع جلسه عده ای که خود را به دانشجوی دانشگاه آزاد منتسب می کردند، شروع به بر هم زدن جلسه کردند که از سوی سخنرانان برای اعلام مواضع خود بر روی سن دعوت شدند.
•    این افراى زمانی که پاسخ آقایان زاکانی و سلیمی نمین مطرح شد، قصد درگیری فیزیکی با مسئولان برگزار کننده را داشتند.
•    تعداد زیادی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد واحدهای دماوند،شهرری، آستارا، گرمسار، علوم تحقیقات و ... به صورت سازماندهی شده و برای حضور و اعتراض به  میزگرد نقد مدیریت جاسبی، وارد دانشگاه امیرکبیر شدند.
•    افرادی که در دانشگاه امیرکبیر مدعی بودند بصورت اتفاقی در برنامه نقد دانشگاه آزاد شرکت کرده اند و در دفاع از آقای جاسبی در آن برنامه به سخنرانی پرداختند، 30 دقیقه قبل ازساعت شروع برنامه در سالن شیخ انصاری حاضر بودند.
•    سلیمی نمین در پاسخ به ادعای یکی از حامیان آقای جاسبی که به برگزاری این نشستها انگ سیاسی زده بود، گفت: ما قصد سیاسی بازی نداریم اما آنچه که معلوم است در این جلسه عده ای حاضر شده اند تا این جلسه را در یک مسیر خاص هدایت کنند.
•    سلیمی نمین با اشاره به سخنان یکی از افرادی که خود را دانشجوی دانشگاه آزاد می نامید، مبنی بر اینکه من دست دکتر جاسبی را می بوسم که به من زندگی دوباره بخشید، گفت: امیدوارم افرادی مثل ایشان به خاطر مسائل دنیوی دستبوس دیگران نباشند، وی افزود: معلوم است که ایشان که یکی از مسئولان دانشگاه آزاد گرمسار هستند باید هم دست جاسبی را بوسه بزنند!
•    سلیمی نمین تصریح کرد: بگذارید کسانی که از جانب ریاست دانشگاه آزاد آمدند حرفشان را بزنند تا بقیه بدانند که چه کسانی با چه شیوه هایی امروز از دکتر جاسبی دفاع می کنند.
•    در تمام طول جلسه دانشگاه تهران، افرادی که خود را دانشجوی دانشگاه آزاد معرفی می‌کردند مشغول ضبط صوت و تصویری مراسم با تلفن‌های همراهشان بودند، این حرکت توسط همین افراد در جلسه دانشگاه امیرکبیر نیز اتفاق افتاده بود.
•    پس از اتمام جلسه نیز عده ای قصد درگیری با سلیمی نمین را داشتند که دانشجویان با حلقه زدن دور سلیمی نمین و سر دادن شعار «سلیمی سلیمی حمایتت می کنیم» مانع این کار شدند.
•    قبل از اتمام جلسه عده‌ای که مدعی بودند دانشجوی دانشگاه آزاد هستند جلسه را همراه با هم ترک کردند.
 





برچسب ها : اخبار لامرد  ,