efsad talaban

بدرود خاتمی

 

حسین موسویان با اتهام جاسوسی و محرز بودن از نگاه وزارت اطلاعات و نمایندگان مجلس، محاکمه شد، و به جرم اقدام علیه امنیت ملی، تنها به دو سال!!! حبس تعلیقی محکوم گردید. چند نکته:

- امنیت ملی "فاقد ارزش" است و "اقدام علیه آن" با "ارایه اطلاعات به بیگانگان" آن هم در سطح "مدیران عالی" و "عضو مؤثر تیم هسته‌ای دولت اصلاحات"، و "عضو کنونی مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت، در حد ناچیزی با مجازات "2 سال حبس تعلیقی" ارزش پیدا می‌کند!

 حسین موسویان با اذعان به "فضاحت ضد ملی خود"، حتی در همان "جرم اقدام علیه امنیت ملی"، منتظر "اعدام" یا "حبس ابد" بود، - که امری طبیعی است – اما محکومیت او با مجازات بسیار ناچیز در حد شاید یک "کیف‌قاپی" آن‌هم "یک یا دوبار"، وی را چنان به هیجان آورد که از شدت خوشحالی در سی‌سی‌یو بستری شد.

یکی از وزرای "محمد خاتمی" به جرم مفاسد اقتصادی، بی‌سروصدا، یکی دو سال پیش به زندان رفت. معلوم نیست این "نخبه اصلاح‌طلب" هم‌اکنون در "بنیاد باران" یا "گفت‌وگوی تمدن‌ها" و یا ... فعال است. یا این که "بی‌سر و صدا" ... !

عروسی دختر کوچک خاتمی با پسر صادق خرازی، در اوج دل‌نگرانی!!! حزب‌ها، شخصیت‌ها، اقتصاددان‌ها و ... برای گرانی و تورم با 1000 میهمان در شمال تهران برگزار گردید و ...

 






برچسب ها : اخبار لامرد  ,