آینده اقتصاد و نفت

 

گفتند آینده اقتصاد را چگونه می بینید؟ بسیار عالی می بینم. علی رغم همه این بحث ها، رشد اقتصادی و بهبود شاخص های اقتصادی اصلی ما باورنکردنی است. ناجوانمردی می کنند، هر عددی که دولت اعلام می کند، مسخره می کنند. سازمان یافته پول در رسانه خرج می کنند.

انتظار ندارید که رئیس جمهور در اتاقی تک و تنها بنشیند؟ این آقایان بروند، کسان دیگری می آیند و 6 ماه دیگر همین حرفها راجع به آنها هست. نمی خواهم بگویم انتقاد نشود اما در جلساتشان سازمان یافته عمل می کنند

به وزیر بازرگانی گفتم چرا توضیح نمی دهی، گفت توضیح داده ام. پیگیری هم کرده ام ولی پخش نمی کنند.

 

وضع نفت و گاز را پرسیدند. اخباری درخصوص تولید را خودم یا وزیر نفت اعلام خواهیم کرد. در پتروشیمی کارهای بسیار بزرگی انجام شده است. 22میلیون تن صادرات پتروشیمی که الآن به 29میلیون تن رسیده است. قراردادهای بزرگ LNG، تبدیل و میعانات بسته شده است که البته یکی دو ساله نشان نمی دهد. مطالعات و ساخت پالایشگاه ها حداقل 5 سال طول می کشد. همین امسال 70میلیون متر مکعب گاز اضافه می کنیم که به دست نیروهای داخلی هم اجرا می شود همان طور که ژاپنی ها آزادگان را زمین گذاشتند اما بچه های خودمان رفتند و تکمیل کردند.

 

گفتند چرا زمین های دماوند و لواسانات را پس نمی گیرید، امیدوارم لیست 180 نفره ای را که در همان دوره زمین گرفتند و فوراً هم برایشان سند صادر شده روزنامه ای جرأت کند، منتشر کند. وزیر کشاورزی هم مأمور شده تک تک شکایت و پیگیری کند.

 






برچسب ها : اخبار لامرد  ,