خبر تکمیلی:

با خبر شدیم که وبگاه تراکمه ان شا الله رفع فیلتر خواهد شد.ودوباره به جمعان بر خواهد گشت.

================================================================================================================

متاسفانه وبسایت تراکمه دیروز به عللی نامعلوم ف  ل ت ر شده،

وبسایت تراکمه که این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته بود،و محلی برای تبادل نظر مابین اهالی منطقه، برای دوستانی که دغدغه مسایل منطقه را داشته و پیگیر مسایل آن بودند،حتی مقیم خارج از منطقه!!،و تنها منیع خبری انها بود!،ومحیط تعاملی آن فضای خیابان ها و کوچه ها و دیگر محلهای تجمع در لامرد را یاداوری میکرد،که هر کس از دری میگفت!و شاید همین هم پاشنه آشیلش!!!! شد و این سایت را به ف  ل ت ر رساند!که ای کاش بر مطاب وبسایت نظارت بیشتری میشد،زیرا که بعضی اوقات "مثل زمانی که دعوا وایوو هر که اّ رّه میرسه یه لگدی میذنه"یه کمی اوضاع سایت یه هم میریخت و "اّ سر و کول همده بالا میرفتنو گر ذو گل ایکرذن" "که آخرش ای گرذو کل اّ تو چش سایت آکرذن"،"خذا رحم اّ چشش اکنه"

ولی در کل من با  باهمه ی مطالب وبسایت   موافق نبودم،ولی خداییش بد نبود و منطقه نیاز به چنین وبسایتی داشت،ان شا الله که مشکل حل بشه.

ضمنا هم شهری ها هم میتونند نظرشون رو در مورد این مساله تو قسمت نظرات بنویسند،تا حداقل مرحمی باشد.هر چه میخواهد دل تنگت بگو!!!!

در پایان از تمامی شهروندان تقاضا میشود،که اگر خبری از اوضاع منطقه داشتند،تو قسمت نظرات میتونند بفرستند تا با اسم خودشون تو وبلاگ نوشته بشه.

ممنون

موفق یاشید.