وحید یامین پوردر اینستاگرام نوشت:  امروز مذاکرات جلسه علنی مجلس را از رادیوی ماشینم گوش می کردم. وزیر با دستپاچگی عذرخواهی کرد و بعد با زرنگی به ارائه ی گزارش های بی ربط پرداخت. نمایندگان و همه مردم منتظر بودند تا بعد از دوماه وعده ی افشای پول های کثیف، اطلاعات دقیق تری دریافت کنند اما جز معذرت خواهی وزیر اصولگرای دولت تدبیر و امید و حواله کردن ماجرا به اشتباه و خیانت چند خبرنگار و روزنامه چیز جدیدی نشنیدند! دو ماه "بگم بگم" و اتهام به سیستم انتخاباتی کشور و شارلاتانیسم مطبوعاتی برخی رسانه های حامی دولت با یک عذرخواهی فیصله پیدا کرد. اختلال در امنیت روانی جامعه چه می شود؟ انبوه تهمتها و تحلیلهای رسانه های بیگانه به بهانه ی این اتهام علیه نظام چه می شود؟ شایعه های منتشر شده چه می شود؟
امروز پس از جلسه مجلس فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند. ایشان با لحنی کم سابقه درباره اهمیت "امنیت روانی" جامعه سخن گفتند. تا آنجا که جولان دادن برخی جوانان مغرور ثروت با ماشین های مدل بالا را مصداق اختلال در امنیت روانی دانستند. آیا این اقدام وزیر محترم کشور که در جایگاه فرماندهی نیروی انتظامی است مصداق لطمه به امنیت روانی و تشویش اذهان عمومی نیست؟
آیا این ماجرا نقطه آغاز فعالیت گروه های فشار برای ایجاد اغتشاش و تشویش در ماه های منتهی به انتخابات است؟ آیا این ماجرا فرار به جلوی برخی حامیان دولت برای سرپوش گذاشتن بر منابع مالی کاندیداهای دولتی است؟ و...