به گزارش میدان 72 ، به نقل از پارس نیوز فاطمه رجبی در گفتگویی پیرامون تاریخ شفاهی جنبش دانشجویان مسلمان به نقل خاطره ای از دیکتاتوری جریان چپ در دانشگاهها پرداخت.

فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام و ورودی سال 1356 علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفتگویی که در کتاب « تاریخ شفاهی جنبش دانشجویان مسلمان- درج شده به نقل خاطره ای از دیکتاتوری جریان چپ در دانشگاهها پرداخت. وی می گوید:
دکتر نجفقلی حبیبی که رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی شد با دیکتاتوری عده ای از دانشجویان تربیت مدرس را که هم خط خودش بودند با مدرک فوق لیسانس (نه دکترا) آورد و استاد کرد. یکی از آنها خانم کولایی است. نفر دیگر آقای باقری نامی بود که بعدها به زندان افتاد. آن زمان همه می خندیدند؛یعنی اصلا کسی با خانم کولایی کلاس بر نداشت. آن موقع هم راجع به خانم کولایی میگفتند خانمی چادری است که روگیریش سخت است. من او را آن زمان ندیدم.
سال65 فارغ التحصیل شدم. در مدتی که اهواز بودیم در سال67 کنکور ارشد دادم. شنیدم برای تحقیق پیش آشنایان رفته بودند. بعد که اسامی اعلام شد دیدم اسم من نیست.
آن زمان هم آقای شکوری راد و طیفشان همه کاره بودند. با اقای دکتر داوری که در شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند صحبت کردم و ایشان بعد از پیگیری به من گفتند: شما با آنها درگیری سیاسی داشتید؟ گفتم: بله. گفتند: احتمالا به همین خاطر ردتان کرده اند. بعد خودشان رفتند خاطره ای از دخترشان گفتند که در دانشکده الهیات جناح چپ ردشان کرده اند.
من رفتم خدمت نماینده رهبری در دانشگاه تا موضوع را گفتم، گفتند تو را بچه های چپ رد کرده اند. ایشان گفتند من رفته ام پیش آنها و گفتم رجبی خودش گزینش دانشگاه و مورد مشورت است.

در آن نامه ای که برای میرحسین موسوی (در زمان انتخابات88) نوشتم گفتم تو دیگر نگو ستاره دار. این کار در زمان تو باب شده و جالب است که نه کمونیست ها محروم میشدند و نه بدحجاب ها. آن زمان آنها قبول شدند ولی من ستاره دار شدم. یعنی اینها همواره آلت دست نیروهای سیاسی بیرون هستند