سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :35
  • بازدید دیروز :20
  • کل بازدید :498478
  • تعداد کل یاد داشت ها : 577
  • آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 3:51 ع

هزینه تبلیغات پستی اصلاح‌طلبان!!!
گفته می‌شود ستاد اصلاح طلبان!!! در تهران جهت تبلیغات انتخاباتی از طریق پست مبلغ 12 میلیون تومان نقد و 22 میلیون تومان چک به اداره پست پرداخت کرده است.






برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

efsad talaban

بدرود خاتمی

 

حسین موسویان با اتهام جاسوسی و محرز بودن از نگاه وزارت اطلاعات و نمایندگان مجلس، محاکمه شد، و به جرم اقدام علیه امنیت ملی، تنها به دو سال!!! حبس تعلیقی محکوم گردید. چند نکته:

- امنیت ملی "فاقد ارزش" است و "اقدام علیه آن" با "ارایه اطلاعات به بیگانگان" آن هم در سطح "مدیران عالی" و "عضو مؤثر تیم هسته‌ای دولت اصلاحات"، و "عضو کنونی مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت، در حد ناچیزی با مجازات "2 سال حبس تعلیقی" ارزش پیدا می‌کند!

 حسین موسویان با اذعان به "فضاحت ضد ملی خود"، حتی در همان "جرم اقدام علیه امنیت ملی"، منتظر "اعدام" یا "حبس ابد" بود، - که امری طبیعی است – اما محکومیت او با مجازات بسیار ناچیز در حد شاید یک "کیف‌قاپی" آن‌هم "یک یا دوبار"، وی را چنان به هیجان آورد که از شدت خوشحالی در سی‌سی‌یو بستری شد.

یکی از وزرای "محمد خاتمی" به جرم مفاسد اقتصادی، بی‌سروصدا، یکی دو سال پیش به زندان رفت. معلوم نیست این "نخبه اصلاح‌طلب" هم‌اکنون در "بنیاد باران" یا "گفت‌وگوی تمدن‌ها" و یا ... فعال است. یا این که "بی‌سر و صدا" ... !

عروسی دختر کوچک خاتمی با پسر صادق خرازی، در اوج دل‌نگرانی!!! حزب‌ها، شخصیت‌ها، اقتصاددان‌ها و ... برای گرانی و تورم با 1000 میهمان در شمال تهران برگزار گردید و ...

منبع:وبسایت فاطمه رجبی




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

  سردارنظری:دولت قبل عامل خانه نشینی من بود

فرهاد نظری پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درخصوص شکایت وی از طرز کار کمیته‌ی تحقیق و چگونگی عملکرد دولت وقت در حادثه کوی دانشگاه نسبت به مناظره با دولت اصلاحات در این زمینه اعلام آمادگی کرد. ادامه مطلب...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

اعتراض گرامی مقدم(جناح اصلاح!«افساد»طلب) به قرائت گزارش تحقیق و تفحص از قوه قضاییه

 

 

در پی اصرار حداد عادل در قرائت گزارش تحقیق و تفحص از قوه قضائیه تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس صحن علنی مجلس را ترک کردند.
چرا؟





برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

سایت خبری روزنا (سایت روزنامه اعتماد ملی متعلق به حجت الاسلام کروبی) روز گذشته در خبری تحت عنوان «اعضای انجمن اسلامی امیرکبیر توسط اعضای بسیج مضروب شدند» مصاحبه ای با عباس حکیم زاده آورده است. نکته قابل توجه آن که ساعت قرار گرفتن این خبر در سایت 10:39 صبح است. این در حالیست که اولین سری این نشریات بعد از ساعت 13:00 در دانشگاه توزیع شده است

"علی عزیزی" از اعضای سابق انجمن غیر قانونی امیر کبیر در ساعت 5 بعد از ظهر شخصاً اعلام کرده بود «ما هنوز نشریه را ندیده بودیم که بچه های بسیج در دفتر دکتر رهایی تجمع کردند » و این موضوع را ما بقی دوستانش نیز تکرار نمودند. این دو سند نشان از آن دارد که هتاکان منافق برنامه ای از پیش طراحی شده ای را با حمایت عناصر همفکر خود در کل جامعه در دست اجرا دارند تا از این رهگذر حتی به قیمت توهین به پیامبر اعظم (ص) به اهداف شوم خود برسند.»

اگر چه روزنا به سرعت خبر را از آرشیو حذف کرد و علت تقصیر را به گردن طراح سایت انداخت، اما همچنان ابهامات قابل توجهی باقی مانده بود. روزنا در طی جوابیه ای با لحنی سخیف نوشت: «گروهی از همکارانمان معتقدند ساعت سایت به وقت گرینویچ تنظیم شده است... از آنجا که در پاره‌ای مواقع در انتهای برخی اخبار ارسالی روی سایت ساعت 26 یا 27 هم ثبت شده! برخی از دوستان بر این باورند که طراح عزیز، ساعت را با کره مریخ تنظیم کرده است!»

اما این توجیه کاملاً عجیب و غیر منطقی به نظر می رسید. این سوال مطرح بود که آیا این مشکل برای سایت های متعدد دیگری که از نسخه نرم افزار نگارش استفاده می کنند مانند: سایت دانشگاه تهران، پایگاه اطلاع رسانی رسا، سایت خبری مردمیار، روزنامه دنیای اقتصاد، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه ایرانیوز، خبرگزاری هوافضای ایران، روزنامه اعتماد، کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)، موسسه گفتگوی ادیان و... نیز وجود دارد یا فقط در این میان نسخه روزنا به وقت گرینویچ تنظیم شده است؟

ادامه انکارها و تکذیب ها پویان محمودیان، مقداد خلیل پور، مجید شیخ پور و احمد قصابان، 4 مدیرمسئول نشریات جعل شده، با نگارش و انتشار نامه ای سرگشاده به رئیس دانشگاه امیرکبیر، ضمن محکومیت شدید توهین به مقدسات، نشریات منتشر شده را جعلی اعلام کرده و خواستار برخورد شدید دانشگاه با افراد جعل کننده نشریات خود شدند. در این نامه آمده بود: "ما مدیران مسئول نشریات ریوار، سحر، آتیه و سرخط اعلام می داریم لوگوی این نشریات کاملاً جعلی است و مورد قبول و تایید اینجانبان نبوده و توسط ما منتشر نشده است. بنابراین مطالب منتشره در آن ها هیچ ارتباطی با ما نداشته و مورد تایید ما نمی باشد."

 

اخبار امیرکبیر خوراک چند هفته ای رسانه های ضد انقلاب و محافل حقوق بشری را فراهم کرده بود. بی بی سی اقدام به درج قسمت هایی از نامه مدیران مسئول 4 نشریه موهن کرد که در آن آمده بود:« اقدام از پیش برنامه ‌ریزی شده برخی تشکل‌ ها ... پس از پخش نشریات جعلی در دانشگاه و جوسازی آنان که خواستار اخراج مدیران مسوول نشریات شده ‌اند، آشکارا حاکی از یک پروژه امنیتی برای برخورد با فعالان دانشجویی است.»

برخی از جملات مندرج در این نشریات که ناگزیر از انعکاس آنیم بدین شرح است: « بار دیگر با مرگ بر دیکتاتور نشان دادیم که این دیکتاتورها نیز رفتی‌اند و زباله‌دان تاریخ این مملکت، همچون ... بسیار دارد.» (سرخط، شماره‌ی 6، 21/9/85)« این‌ها همه تلاش‌های حاکمیت مستبد است برای آنکه دانشجو را به عنوان یک نهاد نیرومند منتقد، از صحنه خارج سازد تا بدین طریق بتواند حکومت فساد خویش را از گزند انتقاد، مصون دارد.»

 

(سرخط، شماره‌ی 5، 18/9/85) « دانشجویان عزیز و با حال و دوست داشتنی هم باید برای این که نشان بدهند اصلاً از حضور رئیس جمهور م.ش.نگ [منتخب شورای نگهبان] در دانشگاه خوششان نمی‌آید، باید جوراب وی را به سرش بکشند.»« در این مورد که احمدی‌نژاد فاشیست است، واقعاً چه شکی وجود دارد؟»

 

«آقای دکتر اینقدری [احمدی‌] نژاد فکر کرده بود که دانشگاه هم مثل روستای محمودآباد پشت کوه است.» (آتیه، شماره‌ی 1) « نقاب دین بر صورت می‌زنند تا سیرت زشت و متعفن خویش را بپوشانند. ای روزگار ننگت باد. ننگت باد از آن که عده‌ای فرصت طلب، به نام علی، معاویه‌وار حکم می‌دانند.» (آتیه، شماره‌ی 2، 8/12/85) «و همانا گاو را آفریدیم تا انسان هیچ وقت گمان نکند خیلی نفهم است. و الاغ را آفریدیم تا خوشحال باشد که از انسان خرتر هم هست... و خداوند دانست و زندگی زیباست و شما نمی‌دانید... و خداوند تواناست و شما را آفریدیم چون زورمان می‌رسید. ای کسانی که ایمان آورده‌اید، این قدر زور نزنید زورتان نمی‌رسد. و این همین است که هست، بی خود نق نزنید. کار خودتان را بکنید، شاید که رستگار شوید.» (تردید، شماره3، 3/85)«بدترین نوع دیکتاتوری آنی است که در لباس مذهب پدیدار شود. آنان که برای رسیدن به آمال و آرزوهای خویش، با ابزار دین بر مردم حکومت می‌کنند و عده‌ای را بر مردم می‌گمارند تا مبادا حکومت الهی خویش را در خطر ببینند.» ( ایران نو، شماره‌ی 4، اسفند 85)«هیچ سطحی از سرکوب نباید به بهانه‌ای برای خودداری از تلاش و پی‌گیری در جهت خود سامان‌یابی باشد، و تلاش در این جهت، حتی زیر سرکوب نفس‌گیر رژیم وحشی و ضدکارگری جمهوری اسلامی هم بی‌دستاورد نخواهد بود.» (خبرنامه‌ی انجمن اسلامی، 17/2/85)«حاکمیت جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر اثبات کرده است که حاضر نیست به خواسته‌های مردم ایران گردن نهد و لذا در برابر اعتراضات مردمی برای دست‌یابی به ابتدایی‌ترین حقوق انسانی، راهکار سرکوب وحشیانه را در پیش گرفته است.» (خبرنامه‌ی انجمن اسلامی، 6/3/85)»

از ارتباط با بیگانگان تا احساس مشترک با بوش

 

لینک اصل متن




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      
<      1   2   3   4