سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز :23
  • بازدید دیروز :59
  • کل بازدید :498525
  • تعداد کل یاد داشت ها : 577
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 11:26 ص


حمله و هجمه گستاخانه "علی اکبر محتشمی‌پور" به آیت الله مصباح یزدی در مراسم بزرگداشت رحلت حضرت روح الله!! بار دیگر نشان داد که دشمنان نادان تفکر جهانی خمینی کبیر، لباس و جایگاه نمی‌شناسند و حتی هستند افرادی که با لباس پیامبر، به مدافعان اصیل اسلام ناب محمدی(ص) و تفکر انقلابی و جهان‌شمول معمار انقلاب اسلامی ایران، تعرض و هتاکی می‌کنند و چه شباهتیست بین آنها و اصحاب سقیفه!

در راستای این اقدام تأسف برانگیز و جاهلانه، انجمن وبلاگ‌نویسان "فرزندان روح الله" بیانیه‌ای را به این شرح صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اذا لقوالذین ءامنوا قالوا امنّا و اذا خلوا الی شیاطینهم قالوا انّا معکم انّما نحن مستهزءون

عجب نیست که در بحبوحه هجمات فرهنگی به بنیادهای اسلام ناب محمدی از طرف استکبار و دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب؛ در داخل مرزهای ایران اسلامی نیز حنجره‌هایی تیغ فحاشی و انکار بر روی فرزندان حقیقی روح الله برکشند؛ این آئین تاریخ است که مدعیان را بیازماید و سره از ناسره باز شناسد.ادامه مطلب...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

سال 1375 وارد دانشگاه  که شدیدم جعفر نامی بود اهل شهرستان خوی .  چون همزبان ما بود با هم سلام و علیکی هم داشتیم . اون روزهای اول که آمده بود و می دید جو دانشگاه مذهبی است و اکثریت قریب به اتفاق آدمهای مومنی هستند خیلی ادعای مسلمونیش می شد و در نماز جماعت هم مرتب شرکت می کرد . یه روز  از سر اتفاق به اتاق اینها رفته بودم . این آقا جعفر با دوستش کل کل می کرد که من می خوام نماز شب بخوانم می خوام ساعت کوک کنم برای فلان ساعت . دوستش می گفت ما نماز صبح را 10 دقیقه مانده به طلوع آفتاب و به اصطلاح خودش لب طلائی می خوانیم .

مدتی گذشت

یکبار  سوار تاکسی بودیم راننده داشت سیگار می کشید همین جعفر هم تو تاکسی بود کلی به راننده بد و بیراه گفت که چرا سیگار می کشی و من مشکل سرم درد می کند و حساسیت دارم !!

 مدتی گذشت ..

بعد یکسال که همه  فهمیدند دانشجویان در اعمال مذهبی آزادند و مسئولان دانشگاه با کسی کاری ندارند ظاهرا رویه عوض شد  و من دیگه این آقا  را مسجد ندیدم .ادامه مطلب...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

08 خرداد 1387 ساعت 09:20

بهزادنبوی؛ نسبت به همکارى بعضى از چهره هاى دوم خردادى از جمله محسن سازگارا و على افشارى با رسانه هاى آمریکایى واکنش نشان داد

 به گزارش "خدمت"؛ بهزاد نبوى عضو ارشد سازمان مجاهدین، طى گفت و گویى با یک پایگاه خبرى ضدانقلاب، نسبت به همکارى بعضى از چهره هاى دوم خردادى از جمله محسن سازگارا و على افشارى با رسانه هاى آمریکایى واکنش نشان داده و با بیان این که همکارى با رسانه هاى آمریکایى علیه نظام تأثیرى ندارد، افزود: این نوع کار ها اثر ندارد و در کشور تحول ایجاد نمى کند.

تحول باید از درون ایجاد شود. با صداى آمریکا نمى توان در داخل کشور تحول ایجاد کرد !

جالب آنکه بهزاد نبوى خود این صحبت ها را به یکى از پایگاه هاى ضدانقلابى گفته است






برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

 

در حالی که ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا با کمک گرفتن از فتوای یک فرد مطرود امام و امت، در حال پشتیبانی رسانه‌ای از فرقه گمراه بهائیت می‌باشد، همراه شدن بعضی از سیاسون وابسته به جبهه دوم خرداد با این جریان انحرافی باعث شگفتی شده است.

 ادامه مطلب...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

مقایسه تطبیقی تصاویر جلسات نقد دانشگاه آزاد

انتشار برخی تصاویر از حواشی جلسات دانشجویی نقد عملکرد دکتر جاسبی که در دانشگاههای مختلف برگزار شده است، سوالاتی را درمورد چگونگی پاسخگویی مسئولین این دانشگاه به انتقادات پدید آورده است.

 اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور ضمن انتشار تصاویری از حواشی مراسم میزگرد "بررسی عملکرد دانشگاه آزاد" که از سوی دفتر تحکیم وحدت و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد و تطبیق آن با تصاویر میزگرد سیاسی "بررسی عملکرد مدیریت دانشگاه آزاد" که از سوی بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برپا شده بود، به مقایسه تصویری این نشست‏ها پرداخته است.
هم در دانشگاه تهران و هم در دانشگاه امیرکبیر، آقای جاسبی از حق خود برای دفاع از عملکردش در دانشگاه آزاد چشم پوشی کرد.
Image
 
 
فردی که در هردو برنامه، لحظه به لحظه  مراسم را تصویر برداری می‏کرد
Image
      

دفتر سیاسى حزب مشارکت در جلسه این هفته خود دست به استدلال هاى عجیب و در نوع خود جالب توجهى زده است.

ادامه مطلب...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

عباس عبدی (عضو حزب مشارکت )در اقدامی قابل تامل و مداخله گرایانه در امور مربوط به دانشجویان ،با عصبانیت اقدام به توهین و هتاکی به دانشجویان نمود و ضمن به کار بردن واژگان و کلمات دون شآن دانشگاه و دانشجو خواستار توقف فعالیت یک تشکل دانشجویی در دانشگاه شریف شد . ادامه مطلب...




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

جزئیات جلسه فوق امنیتی در یکی از باغ های اطراف تهران !    
02 خرداد 1387 ساعت 05:08

هفته گذشته در جلسه ای غیر رسمی که با حضور تعدادی از فعالان سیاسی مطرح دو گروه تندرو جبهه دوم خرداد و تعدادی از خبرنگاران نشریات این جبهه سیاسی برگزار شد، در باره انتخابات ریاست جمهوری آینده بحث و تبادل نظر صورت گرفت‏.‏

 

‏ به گزارش"خدمت"؛ به نقل از یکی از حاضران در جلسه مذکور که در باغی در نزدیک تهران برگزار شد، حدود ‏30‏ فعال رسانه ای دوم خردادی و چهره های سرشناس دو گروه تندرو دوم خردادی حضور داشتند‏.‏

در این جلسه که با صرف ناهار همراه بود، به مدت ‏5‏ ساعت در باره انتخابات آینده ریاست جمهوری مذاکره شد‏.‏

از جمله مباحثی که توسط یکی از چهره های جنجالی شرکت کننده در گروه مطرح شد، این بود که به احتمال قوی سید محمد خاتمی در رقابت های انتخاباتی دوره آینده ریاست جمهوری حاضر نخواهد شد، بنابر این باید به دنبال گزینه های دیگری باشیم‏.‏

یک عضو ارشد حزب دولت ساخته دوم خردادی نیز در این نشست پس از طرح احتمال حضور محمد رضا عارف از طرف حاضران، به عنوان نامزد ریاست جمهوری این گروه های سیاسی، گفت‏:‏ عارف به دلیل روحیه محافظه کارانه و نداشتن رای کافی نمی تواند نامزد مورد نظر ما باشد‏.‏ او در پاسخ به علت انصراف عارف از انتخابات مجلس هشتم، آن حرکت را نوعی فرار به جلو به خاطر آگاهی از نتایج حضور در انتخابات ارزیابی کرد‏.‏

در این جلسه گفته شده است که تا جایی که ممکن باشد، نامزد مورد حمایت این گروه ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری محرمانه باقی خواهد ماند تا از تخریب رقبا مصون بماند‏. !

سکوت در برابر فعالیت های مهدی کروبی از دیگر مصوبات این نشست بوده است‏ !

شناسایی خبرنگاران همفکر برای ایجاد ارتباط تشکیلاتی و شناسایی روزنامه نگاران طیف مخالف برای اقدامات بعدی هم از مصوبات این جلسه بود‏.‏

گسترش وبلاگ نویسی، بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی جامعه و زیر سوال بردن دولت در این حوزه نیز مصوبه دیگر نشست سیاسی یاد شده می باشد‏.‏

در این نشست از سیاست ایجاد شکاف و اختلاف در بین چهره های مطرح جریان اصولگرایی سخن به میان آمده و از ملاقات هایی که به همین منظور با یک چهره شناخته شده اصولگرا در راس یک سازمان خدماتی صورت گرفته یاد شده است، هرچند به رغم وعده های داده شده، ظاهرا این ملاقات ها هیچ توافقی در پی نداشته است‏ !!

از جمله حواشی نشست مذکور برگزاری آن در فضایی امنیتی بود و خبرنگاران حق استفاده از ضبط صوت یا روشن کردن دوربین گوشی های تلفن همراه خود را نداشته اند‏، و از آنان تعهد گرفته شده که در باره جلسه یاد شده مطلبی در نشریات یا حتی وبلاگ های شخصی منتشر نشود

منبع:خدمت




برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      


شنیده‌ها‌ی خبرنگار سپهر از تلاش گروهی برای تزریق نقدینگی برای گرانی دوباره مسکن حکایت دارد و انها در تلاش هستند با تزریق نقدینگی بار دیگر به بازار مسکن التهاب بخشند.
این جلسه که در ساختمانی در خیابان ستارخان در دفتر یکی از سران جبهه دوم خرداد ومسئول یکی از صندوق‌ها‌ی قرض الحسنه تشکیل شده است تصمیم گرفته شد با توجه به ایجاد رکود در بازار مسکن وسقوط قیمت در برخی از مناطق تهران با بودجه ای حدود 5000 میلیارد ریال ،نقدینگی در بازار ایجاد شده وسرمایه از طریق یکی از مشاورین املاک بزرگ تهران که بیشتر در شمال تهران شعبه دارد در بازار تزریق واقدام به خرید وفروش ملک شود.
در این جلسه بغیر از فرد مذکور مدیر عامل دوبانک خصوصی وهمچنین یک عضو سابق هیئت مدیره شرکت پتروپارس که از او به عنوان پدر خوانده مافیای نفتی نامبرده می‏شود نیز حضور داشته اند.
گفته می‏شود همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد پس به نتیجه رسیدن موضوع در رسانه‌ها‌ی اصلاح طلب با حرارت بسیار به موضوع پرداخته شده و این گونه جلوه داده شود که این نتیجه تصمیم دولت در کاهش سود بانکی می‏باشد.
سپهر بزودی گزارشی جامع درباره این موضوع منتشر خواهد نمود.

منبع:سپهر نیوز






برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      

متهم ردیف دوم قتل‌های زنجیره‌ای در عربستان

" مصطفی کاظمی " معاون اسبق وزارت اطلاعات و مدیر کل اسبق اداره کل اطلاعات شیراز ، مدت‌های مدیدی بود که با کهنه شدن پرونده قتل‌های زنجیره‌ای و رایزنی‌های متعدد متهمان این پرونده ، سعی در پناهنده شدن به کشور ثالثی داشت.

به گزارش به گزارش سپهر نیوز ایادی محمد خاتمی توانستند در نهایت با لابی گری ، برای این فرد اجازه نامه اقامت موقت نا معلومی را در یکی از عمده ترین کشور‌های عربی یعنی عربستان سعودی دریافت کنند.

آنها توانسته‌اند در ادامه مجوز انتقال وی به کشورسومی را دریافت کنند. این حرکت دستگاه اطلاعات عربستان سعودی که بندر بن سلطان ریاست آن را بر عهده دارد به خوبی بیان‌گر تغییر رویه کلی این کشور در خصوص برخورد اطلاعاتی و نظامی با دشمن خود یعنی ایران است.

مصطفی کاظمی ، متولد شیراز که دارای گرایش‌های سیاسی اصلاح طلبانه(افساد) و دوم خردادی بود پس از " سعید امامی ( اسلامی ) ، دومین متهم پرونده قتل‌های زنجیره‌ای بود .






برچسب ها : اخبار لامرد  ,



      
<      1   2   3   4      >