??فحاشی های جناب مجید تفرشی، کارگزار تاریخی دولت یازدهم در لندن پس از انتشار مطلب مربوط به استقبال از جناب روحانی در سمنان

پس از انتشار مطالب مربوط به تشکیل ستاد استقبال از جناب روحانی در سمنان، جناب مجید تفرشی، کارگزار تاریخی دولت یازدهم در لندن در یکی از گروههای تلگرامی فحاشی علیه اینجانب و رییس جمهور سابق را آغازید که با پاسخ اینجانب مواجه گشت. متن کامل این مجادله تلگرامی را برای رونمایی از "ادب" حامیان دولت یازدهم در اینجا منتشر می کنم:

??مجید تفرشی:حضرت استاد داوری گرامی
تشکیل ستاد استقبال از بزرگان کاری مرسوم و البته غیرپسندیده ای است
ولی مسلما بهتر از مستقبلان مزدور و اجاره ای و کرایه ای است
روحانی در این مورد پیش هر کس روسیاه باشد، دست کم پیش رییس شما روسفید است

??عبدالرضا داوری: جناب تفرشی! از پروژه هایتان در لندن با حضرت حسام الدین آشنا چه خبر؟ مشکل سوئیفت حل شده که انشالله پوند به حسابتان راحت تر واریز میشود.

??مجید تفرشی: جناب داوری! خجالت و شرم هم خوب چیزی است، همین طور شعور و شرف. واقعا از خودم متاسفم که با همین آقای آشنا که می فرمایید در دفاع از شما دعوا کردم. ادمین محترم گروه باید فکری به حال این روش "توالت نویسی" بکند.

??عبدالرضا داوری: جناب تفرشی! انسان "مستقبل" اجاره ای باشد بهتر است تا "محقق" اجاره ای باشد
آب را بریزید همانجا که میسوزد??

??مجید تفرشی: مسئولان گروه این بی شرافتی ها را نمی بینند؟ مردک هتاک بی شرف.

??عبدالرضا داوری: جناب تفرشی! فعلا که جنابعالی قلم را فروخته و دهان آلوده میکنید؛ آب قطع است قربان??

??مجید تفرشی: جناب آقای دکتر داوری! استاد با شعور با شرف! حرمت این گروه  را حفظ کنید. شما مرا خوب می شناسید ولی برای پیشبرد اهداف و پروژه تان هر چه دروغ می خواهید سر هم می کنید.شاگرد خلف رییس تان هستید. تعجب می کنم از اجازه حضور چنین افراد "بی همه چیزی" در این گروه.

??عبدالرضا داوری: جناب تفرشی! جنابعالی هتاکی کردید بنده مطابق شان تان پاسخ دادم. زیبنده نیست کسی که خود مزدور جناب حسام الدین آشنا است و قلم و وقتش را به دولت فخیمه یازدهم فروخته از مزدوری دیگران براشفته شود.رطب خورده منع رطب کی کند.از لندن چه خبر قربان؟با پوندهای دولتی حتما خوش میگذرد!

??مجید تفرشی: این را هم لطفا اضافه بفرمایید تا کمی از دروغهایتان کم شود: برخی دوست دارند به شما و روسایتان به دلیل خیانتشان به ایران، اطلاق کلمه "فواحش سیاسی" بکنند.
من با این تعبیر کاملا مخالفم.چون اطلاق چنین تعبیری به شما، توهین به قدیمی ترین شغل جهان است.

??عبدالرضا داوری: حضرت تفرشی مانند رییس معتدل و مودبشان بنده را بی شرف، بی همه چیز، توالت نویس، فاحشه سیاسی و ... خواندند.
زهی ادب...البته ظاهرا "فاحشه گری" را خوب میشناسید جناب تفرشی!
موید باشید

??مجید تفرشی: آقای داوری! من اهل این حرفها نیستم ادعای بیان تلاشهای علمی هم ندارم، ولی دست کم شما حد خودتان را در برابر کسی که خاموش و بی مزد بیست و چند سال است در دنیا از منافع ملی ایران دفاع کرده و خودتان هم مکررا به آن معترف بوده اید نگه دارید. از دوستان و هموندان به خاطر هم کلامی با این فرد پوزش می خواهم، جای آن است که خون موج زند در دل لعل.

??عبدالرضا داوری:جناب تفرشی! بنده همواره برایتان حرمت قائل بودم خودتان باعث این گفتگوی تلخ شدید. کلوخ انداز را پاداش سنگ است!

??مجید تفرشی: شما حتی شرافت و شهامت فاشیستها و نازیستها را هم ندارید که بعد از رو شدن پرونده شان دست به نوعی بازنگری در افکار و گفتار و اعمالشان شدند تقصیر از شما نیست. تقصیر از جامعه ای است که بعد از هشت سال فاجعه آفرینی برای کشور دوباره با ادعا و وقاحت سربراورده اند و طلبکار هم شده اند.
بسیار خوشحالم که در گذشته هرگز هیچ یک از تعابیر و تعریفهای اغراق آمیز درباره مراتب علمی و پژوهشی و اخلاقی شما نسبت به خودم را جدی نگرفته و صداقتتان را  باور نکردم.

??عبدالرضا داوری: در شرافت ما همین بس که با پول این ملت در خیابانهای لندن نمیگردیم و به دنبال راه اندازی تینک تانک با عوامل ملکه نیستیم.
برای آب فکری کنید که هنوز وصل نشده.

و تمام...

??https://telegram.me/dr_davari