دعوت نمایندگان به هتلها و رستوران‌ها در آستانه رأی اعتماد با رویّه انتخاب وزرا تناسب ندارد

خبرگزاری تسنیم: علی‌رضا زاکانی نماینده مردم تهران اظهار داشت: دعوت نمایندگان به هتلها و رستوران‌ها در آستانه جلسه رأی اعتماد مجلس تناسبی با رویّه انتخاب وزرا در گذشته ندارد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی‌رضا زاکانی نماینده مردم تهران در جمع خبرنگاران با انتقاد از رفتار نادرست برخی نزدیکان به دولت مبنی بر دعوت نمایندگان به لابی‌های خاص در خارج از مجلس اظهار داشت: دعوت نمایندگان به هتلها و رستوران‌ها در آستانه جلسه رأی اعتماد مجلس تناسبی با رویّه انتخاب وزرا در گذشته ندارد.

زاکانی در ادامه همچنین با اشاره به اهمیت موضوع قراردادهای نفتی به‌ویژه قرارداد کرسنت افزود: وزارت اطلاعات باید اطلاعات عناصر فعال و متهم در این قرارداد را جهت روشن شدن فضای موجود و انتخاب درست نمایندگان در اختیار مجلس قرار دهد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه وزارت اطلاعات باید با در اختیار قرار دادن این اسناد و اطلاعات به نمایندگان، از انتخاب افراد غیرصالح برای تصدی پستهای مهم و کلیدی جلوگیری کند، گفت: همچنین دستگاه‌های ذی‌ربط باید در جهت شناسایی شبکه‌ها و عناصری که این روزها اسباب فشار به نمایندگان را فراهم کرده‌اند تلاش بیشتری نمایند.

زاکانی همچنین با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مجلس و سایر نهادها به دولت جدید گفت: بنای مجلس در تعامل با دولت است و بهترین کمک به دولت آقای روحانی انتخاب افرادی صالح، انقلابی، متخصص و پایبند به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری است تا شاهد تشکیل دولتی معتدل باشیم.

انتهای پیام/*