نوشته های زیر شااید کمی دیر انگاشته شود ولی خواندن آن خالی از لطف نیست.
صبح بعد از پیروزی جناب اوباما در شوی دموکراسی جایی که بعد از 250 سال هنوز روسای جمهور در این دموکراسی امریکایی فقط از این دو حزب بوده اند،به رادیو جوان گوش میدادم که مجری رادیو با حالتی وصف ناشدنی خبر از پیروزی  ریس جمهور محبوب خود میداد و  دیگر اینکه کسی پشت تلفن است  از ستاد جناب اوباما و میخواهد برای مردم ایران که نه گویی برای مردم دنیا خبر پیروزی اوباما را باطلاع برساند خب دیگه اذیتتون نکنم فرد پشت تلفن کسی نبود جز جناب مستطاب صادق خان زیباکلام تو گویی که از فرط خوشحالی در حال نفس نفس زدن است. خب جناب صادق خان در پشت تلفن از پیش بینی خود در مورد نتیجه انتخابات میگفت و از تفاوتهای بوش واوباما تو گویی سالها با او زندگی کرده است، واز هم حزبی های اوست که کل مرام حزب را میشناسد.راستی یادم رفت که گفته بودم مستقیم از دفتر انتخاباتی اوباما با رادیو در تماس بود ولی نه از واشنگتن بلکه از تهران  .
یادش نبود که در زمان  امدن صدرت العظم به جای صدر اعظمی در آلمان نیز همین حرفها زده شد و ما به درست بودن حرفها آنان پی بردیم و از این همه سواد سیاسی دوستان به خود بالیدیم ،در ادامه برای صدق ادعای خود و برای قالب کردن نه ببخشید غالب کردن حرف اشاره ای به جناب کلینتون رحمت ا.. علیه فرمودند و به تفاوتهای جناب بوش و کلینتون پرداختند و حال فرصت جدی شدن است. استاد گویا از یاد برده اند که تفاوتهای دموکراتها و جمهوری خواهها تفاوتهای تاکتیکی است و هیچوقت به سطحی استراتژیکی نخواهد رسید زیرا که در آمریکا حزب است که حرف اخر را در  مدیریت کشور میگیرد و احزاب مادام العمر ریس جمهور داشته ولی به طور نوبت نوبتی.

 سیاستشان برای همه آشکار است و گوییا از یاد برده اند و قادر به کمی تحلیل اوضاع سیاسی امریکا در سده اخیر نبوده اند و گوییا فراموش کرده اند که در طی یک تقسیم بندی سیاسی جنگها را به حزب جمهوری و آرامشی دروغین+ چهره ای همراه با لبخند را به  حزب دموکرات واگذار کرده اند و از این طریق سیاست خود را به جلو برده ان و تمام دنیا را به بازی داده و اشغال کرده اند.

 آیا وجود نیروی نظامی ذر حد اقل 90 کشور دنیا اشغال بی سر و صدای آن کشور ها نیست برای مثال در ژاپن اگر سربازی یانکی به فردی ژاپنی تجاوز کند سیستم قضایی ژاپن حق مجازات او را نخواهد داشت. که این اشغال در زمان دموکراتها نبز بوده است. 
آیا از یاد برده است که به گزارش CNN  دستور ساخت بمب جنسی بمبی که باعث تحریک قوای جنسی سربازهای مقابل برای تمام عمر میشود و خیلی راحت هر نیرویی را از پای در می اورد و حتی از اعلام  این عمل ضد بشری نیز ابایی ندارند در زمان کلینتون داده شدو ایا از یاد برده اند استفاده سلاحهای آلوده به اورانیوم رقیق شده استفاده شده  در زمان کلینتون داده شده بود و فقط بوش انها را بر سر عراقیهای مظلوم ریخت.
آیا نامی از مراکز تصمیم سازی  مانند بنیاد رند نیری هوایی آمریکا(فرانسیس فوکویاما) و دانشکده حکومت داری دانشگاه هاروارد که توسط هانتینگتون اداره میشودو
شخص برژینسکی دموکرات در دانشگاه کلمبیا  کسی که قبل از دفاع مقدس با صدام ملاقات داشت و فرمان شروع جنگ را او به صدام داد.
و دیگر استراتژیستهای زنده مانند مایکل لدین طرح حوادث کوی دانشگاه تهران
و دیگر مواردی که به ما میفهماند که در عرصه ی ساست  حرف افرادی صرفا تئوریک و جدا از صحنه عمل گوش فرا ندهیم و چه بسا زمانی که صدای آنها گوش فلک را کر میکند حتی پنبه در گوش گذاریم،تا صدای تحلیل های ان طرفیشان را نشنویم.

وبلاگ کلبه کرامت






برچسب ها : اخبار لامرد  ,