«ما احتیاج به نیروگاه اتمی نداریم، جمهوری اسلامی ایران برای قدرت نمایی سعی در پیش بردن برنامه های هسته ای خود دارد.»!
احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم از اصفهان در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «ریپوبلیکا» با بیان مطلب فوق، تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به فن آوری هسته ای را «کلاهبرداری»! و «عوامفریبی» معرفی کرده و گفت «راه اندازی نیروگاه بوشهر هم ضرورتی ندارد و باید تعطیل شود.»
نکته جالب توجه آن که روزنامه ایتالیایی «ریپوبلیکا» از یک سو می خواهد احمد شیرزاد را یک دانشمند هسته ای! معرفی کند تا اظهارات وی برای خوانندگان روزنامه قابل قبول باشد و از سوی دیگر به خاطر اطلاع از بی بهره بودن وی از دانش هسته ای، اینگونه معرفی کردن را برای حیثیت روزنامه زیان بار می داند بنابراین به یک ترفند ژورنالیستی روی آورده و در آغاز خبر می نویسد؛ محمدرضا خاتمی ،آقای شیرزاد را یک دانشمند هسته ای می داند!
چند ماه قبل احمد شیرزاد در سایت اختصاصی خود مقاله ای به مخالفت با فعالیت هسته ای ایران درج کرده بود که به روشنی از میزان کم اطلاعی وی از دانش هسته ای خبر می داد.
گفتنی است در دولت سابق که از سوی همفکران سیاسی آقای شیرزاد اداره می شد از نامبرده برای مشورت در مسائل هسته ای دعوت شده بود ولی گزارش این جلسات که هم اکنون موجود است و توسط دوستان آقای شیرزاد نوشته شده نشان می دهد که ایشان بهره چندانی از دانش هسته ای ندارد و به همین علت از تیم مشورتی کنار گذاشته می شود.
رویکرد آشکار و بی پرده برخی از مدعیان اصلاحات به دشمنان وطنشان، صحت برداشت های قبلی درباره آنان را قوت می بخشد.

منبع:کیهان






برچسب ها : اخبار لامرد  ,